Gå til innhold

Får man kjøpt det nå til dags?a

Anbefalte innlegg

Gjest Pricilla
Skrevet

jeg har tatt opp et bånd av privat art som jeg ønsker å se igjen... : ) Er tatt opp med digitalt videokamera og kasettet en liten. Kameraet er stjålet - så får ikke sett på den derfra, men får man kjøpt sånne vanlige videokasetter man kan putte det lille båndet i og se på det fra videospillern? Bådet er fire år gammelt og jeg er så nyskjerrig!

Fortsetter under...

Skrevet

Hvis jeg forstår deg riktig :o)

Kjenner du ingen som har et slikt gammeldags kamera så du kan putte kassetten inn i for deretter å spille den over på en vanlig videokassett. Kanskje kan du spørre i en fotohandel? Jeg har også endel slike videoer og ikke noe kamera slik at jeg får sett dem.

Skrevet

Adapterkassett får du kjøpt. Kan hende du må lete litt før du finner en men....

Alternativt spør du i butikken om de kjenner til noen som kan overføre den til cd/ dvd eller til vanlig stor VHS for deg. Vet at en del asvo-bedrifter (tror det er det det heter, vernet bedrift med en teknisk avdeling) også gjør det på oppdrag.

Vi har fått gjort dette, men det er en stund siden, og jeg vet ikke hvor adapterkassetten er kjøpt- det var svigers som skaffet den. Men den er dyr, 350-400 kr.

Skrevet

Kjenner du ingen som har et slikt gammeldags kamera så du kan putte kassetten inn i for deretter å spille den over på en vanlig videokassett. Kanskje kan du spørre i en fotohandel? Jeg har også endel slike videoer og ikke noe kamera slik at jeg får sett dem.

jeg tror vi har et slikt kamera. vi kjøpte et nytt i fjor.

Skrevet

jeg tror vi har et slikt kamera. vi kjøpte et nytt i fjor.

Lucky you:o)

Jeg har alle filmene av minstemann på et slikt kamera og det ble stjålet. Jeg tenker hele tiden at jeg skal fikse det men orker ikke.

Annonse

Gjest what the...
Skrevet

Det finnes her:

http://www.clasohlson.no/

søk på adapter.

Gjest Pricilla
Skrevet

Det er ikke tatt opp fra gammeldagskamera, men nytt.. Bitteliten kasett. Vil helst ikke "låne" bort filmen, da den er av veldig privat karakter.. Ala Paris Hilton! ; )

Skrevet

Det er ikke tatt opp fra gammeldagskamera, men nytt.. Bitteliten kasett. Vil helst ikke "låne" bort filmen, da den er av veldig privat karakter.. Ala Paris Hilton! ; )

Jeg har litt større kassetter jeg. Så jeg får nok det jeg trenger på Clas Ohlson som de forslår her.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...