Gå til innhold

lykkepiller og libido


ephexar

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg er for tiden under behandling med Efexor depot 75mg. Jeg tar dobbel dose daglig.

Jeg merker at jeg (tidvis) har problemer både med å oppnå ereksjon og å holde denne vedlike under hele akten, samt at jeg har problemer med å komme helt i mål.

Jeg vet jo at dette er en bivirkning av medikamentet, men når jeg eventuelt skal slutte med behandlingen, vil disse libidohemmende bivirkningene forsvinne?

Er bare livredd for at de skal vedvare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bugge1365380662

Når du skal ev.slutte med medisinen,er dette en av bivirkningene(ifølge min psykiater)som kan henge litt i en stund. Hvor lenge vet jeg ikke,og det er sikkert individuelt også,men det kommer nok tilbake etter en stund.Har aldri hørt noe annet.Vennlig hilsen bugge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du skal ev.slutte med medisinen,er dette en av bivirkningene(ifølge min psykiater)som kan henge litt i en stund. Hvor lenge vet jeg ikke,og det er sikkert individuelt også,men det kommer nok tilbake etter en stund.Har aldri hørt noe annet.Vennlig hilsen bugge.

Jeg vet hvertfall at noen kommer til å bli saksøkt dersom jeg for evig og alltid forblir seksuelt invalidisert som følge av medisineringen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uten signatur

Jeg vet hvertfall at noen kommer til å bli saksøkt dersom jeg for evig og alltid forblir seksuelt invalidisert som følge av medisineringen!

Er det noen som har tvunget medisinene i deg da? Kan ikke saksøke noen, dersom du har gjort/brukt noe frivillig. Det er ditt eget ansvar å lese pakningsvedlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har tvunget medisinene i deg da? Kan ikke saksøke noen, dersom du har gjort/brukt noe frivillig. Det er ditt eget ansvar å lese pakningsvedlegget.

det var ment som en spøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uten signatur

det var ment som en spøk.

Hadde du ventet at noen skulle erstatte all sexen har fått nyte? Kreve sexuelle tjenester betalt av staten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde du ventet at noen skulle erstatte all sexen har fått nyte? Kreve sexuelle tjenester betalt av staten?

ja, det var det som var tanken. litt av en skarping du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bugge1365380662

Jeg vet hvertfall at noen kommer til å bli saksøkt dersom jeg for evig og alltid forblir seksuelt invalidisert som følge av medisineringen!

Hvis det virkelig ble resultatet så. Men akkurat det skal du ikke bekymre deg for. Antar at det ville blitt slått stort opp både i media og annen presse,hvis dette var en varig bivirkning for mange de som har sluttet med AD.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...