Gå til innhold

NHD/Andre - Bytte antideppressiva?


firebird1365380441

Anbefalte innlegg

firebird1365380441

Jeg er fremdeles innlagt, denne gangen på en akuttpost ettersom det ikke funket så br a på den åpne posten jeg var på - dessverre...

Noen ganger føles det som at jeg er tilbake der jeg var før fengselet og hele den greia der.Men jeg prøver å holde hodet over vann og si til meg selv at "jeg greier dette også, hvis jeg vil".Jeg må jo bare ha troen på det, eller hva?

Mistet en god venninne for noen uker tilbake , hun orket ikke mer og tok livet av seg.Noen ganger har jeg på følelsen av at det kommer til å gå den veien med meg også.Men det er jo ikke det jeg egentlig vil.Bare når det blir som verst, og egentlig er det ganske lenge mellom hver gang.

Men nå lurer behandlerne mine på om et bytte av SSRI/AD kan være med på å bedre humøret mitt.Jeg får ECT fremdeles.Etter 6 ganger ble jeg så forvirret og glemsk at jeg hadde et opphold på noen uker, før jeg startet opp igjen nå på mandag.Nå skal jeg ha ECT 10 ganger til.

Jeg er usikker på hva slags AD det er meningen at jeg skal bytte om til.Har sagt klart i fra at jeg ikke vil ha Tolvon,Fevarin,Aurorix eller såkalte Tricykliske AD.

Til nå har jeg ståt på Zoloft.

100 mg morgen og 50 mg om kvelden.

Hva ville du ha anbefalt?

Er det noen AD en helst ikke bør ta samtidig som en får ECT behandling?

Håper du kan ta deg tid til å svare, ettersom behandlerne mine praktisk talt er over alle hauger de gangene jeg virkelig trenger å snakke med dem.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mismuppi

Hva med å kutte ut alle medisiner for ei stund? Kunne ikke det være en idé?

Da slipper du å bekymre deg for bivirkninger iforbindelse med ECT.

Viktig å ha troen på at det er et liv utenfor institusjonen. Det er jo egentlig der livet er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...