Gå til innhold

Mistet stemmen

Anbefalte innlegg

Gjest stemmeløs

Jeg sto ute en kveld i forrige uke og frøs (jeg er voksen og burde egentlig vite bedre, men..). Dagen etter våknet jeg med skikkelig vondt i halsen og følte meg veldig dårlig. Var borte fra jobb dagen etter (fredag) og på søndag hadde jeg ikke vondt i halsen lenger.

På mandag morgen våknet jeg opp og stemmen var nesten helt borte. Er utrolig hes, og etter en dag med mye prating, så er stemmen så og si helt borte.

Nå har jeg gått slik i 4 dager og det ser ikke ut til at jeg blir bedre. Jeg har ikke vondt i halsen lenger, men er hoven på høyre side av halsen. Og så er jeg forkjølet i tillegg.

Ble påvist at jeg hadde allergi mot bjørkepollen for et par år siden. Kan dette ha noe å si også ?

Fins det noen behandling for "stemmeløshet" ? jeg har ikke vært hos legen ennå.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/145140-mistet-stemmen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

prinetti1365380691

Har selv mistet stemmen engang.. Eneste som kom ut var en lyder som en gutt i stemmeskiftet. Varte for meg i 3-4 dager, Var førkjølet i noen dager først, men det som gjorde utslaget for meg var å sitte i en bil med varmeanlegget på i 4 timer, for så å sitte i aircondition på fly ned til Rhodos.. Landet på flyplassen, og stemmen var borte.. Håper du får den tilbake snart.. Men jeg merket at når stemmen begynte å komme tilbake, hjalp det å prate, for holdt jeg munn i 10min, så var stemmen like ille igjen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/145140-mistet-stemmen/#findComment-918913
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...