Gå til innhold

Hos lege i dag

Anbefalte innlegg

Lee1365380400

I dag fikk jeg dratt meg til fastlege og (ufattelig nok) stotret nok frem til at jeg fikk henvisning til psykolog og resept på innsovingstbl.Dette førte til en veldig merkelig og hittil ukjent mentaltilstand.. Aner ikke helt hvordan beskrive denne, eller hvor jeg skal plassere den (hverken som positiv eller negativ) Jeg har litt problemer med forstår hvorfor det ble sånn? Burde jo føle lettelse eller noe sånt kanskje? Men det er heller udefinerbart, men absolutt merkbart.Etterspør jo ikke et konkret svar på noe her egentlig. For jeg vet ikke egentlig ikke hva slags spørsmål jeg skulle ha stilt. Føler meg litt...forvirret (?)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/145179-hos-lege-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Ikke å rart at du føler deg forvirret. Kanskje er det faktisk første gang du har fortalt noen andre om det som er vanskelig. Plutselig skal du gå til en psykolog, og det kan føles godt - men også skremmende.Det er noe som er helt ukjent. Og det å begynne å ta tabletter for å få sove, det kan føles rart. Nå som det begynner å skje ting rundt deg blir kanskje det du har opplevd mer virkelig for deg ? Det er ikke sikkert disse tingene stemmer, det er bare noen tanker jeg fikk, kanskje noen reaksjoner fra jeg selv begynte å ta ting frem i lyset. Jeg kjenner jo ikke deg, og det du opplever behøver ikke være det samme som jeg opplevde. Men hvis du skulle kjenne deg igjen i noe håper jeg det kan være en trøst at du ikke er den eneste som har opplevd det slik. Og jeg tror det er ganske vanlig at det å begynne å gjøre noe med problemene kan sette i gang ganske mange tanker og følelser.... Men den forvirringen vil gå over igjen når du kan begynne å føle deg trygg på den hjelpen du får. Ønsker deg ihvertfall masse lykke til.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/145179-hos-lege-i-dag/#findComment-918891
Del på andre sider

Bugge1365380662

Hvis du kanskje har grudd deg til denne timen ,er det ikke rart om du får en slags utladning etterpå.Og min erfaring er som deg at det sjelden er lettelse bare,uten at det også kommer følelser av både ensomhet og sorg m. mer.Men nå har du i hvertfall tatt et langt steg. Håper ventetiden ikke blir så lang og at du får hjelp av den du kommer til.Vennleg hilsen bugge.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/145179-hos-lege-i-dag/#findComment-919002
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...