Gå til innhold

ukurant bh størrelse?

Gjest hilsen en kvinne i 30-årene

Anbefalte innlegg

Gjest hilsen en kvinne i 30-årene

Hei jenter, er det noen som vet hvor i Oslo jeg kan få kjøpt bh'er som ikke er helt standard? Jeg bruker 90 B-cup. Med andre ord har jeg helt normal puppestørrelse, men er litt bredere over ryggen enn gjennomsnittet.

Hvor i all verden har produsentene fått det fra, at alle jenter som har B cup, skal ha mellombred rygg, men alle med bredere rygg, nødvendigvis også må ha store pupper??

Jeg var innom en haug med vanlige butikkjeder idag, uten hell. Må jeg fortsette å gå med en svært ubehagelig bh fordi den strammer for mye over ryggen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/145183-ukurant-bh-st%C3%B8rrelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var i en spesialist forretning innen kvinneundertøy i stavanger og fikk målt meg. Skal egentlig ha 65D eller DD! Til og med der hadde de ikke det, så jeg måtte ta til takke med 70D.. Hadde også syns det var fint å vite hvor i Oslo de selger sånnt (siden jeg har flytta til oslo nå)

Annonse

Heisann!

Vi fikk en "katalog" i posten i går som heter nytt og nyttig. Der har de slike bh-forlengere. 59kr for 3 stk "utvidelser". En med 3 kroker, en med 2 kroker og en med 1 krok.

Hvis du ikke har fått denne katalogen i posten, så kan du få tlf.nr.( der man ringer og bestiller), hos meg :)

Her er også en side til en postordrebutikk som har bh-er i din str. Synes mange av disse var veldig fine jeg, så kanskje du finner noe dær?!

http://www.cellbes.no/Start

Vennlig hilsen

Annonse

Gjest Pricilla

Uff.. kjenner til det der! jeg har det omvendt da.. bruker 75 eller 80 D og det er søren meg ikke greit å få tak i det heller! Prøvde 16 BH´er i går.. Ingen passa!

men gir ikke opp.. fortsetter jakten på Lindex i dag - der har de mye fint i litt annerledes størrelser enn H&M f.eks.

Har ikke lest svarene under, så mulig du allerede har fått vite om dette.

Men jeg har akkurat det samme som deg.

Og til orientering: koppen i 90B er like stor som 85C.

Men jeg har kjøpt BH-er på undertøysavdelingen på Steen & Strøm i Oslo. Vet ihvertfall at merket BALI har noen kjempefine BH-er i den str. De koster litt mer enn det man får på Lindex, Cubus etc, men det er verdt hver krone! (Kjøpte et par nylig a ca kr 470)

Var i en spesialist forretning innen kvinneundertøy i stavanger og fikk målt meg. Skal egentlig ha 65D eller DD! Til og med der hadde de ikke det, så jeg måtte ta til takke med 70D.. Hadde også syns det var fint å vite hvor i Oslo de selger sånnt (siden jeg har flytta til oslo nå)

65 DD er inget problem på LaLina på StHanshaugen. Der har de 65 opp til H

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...