Gå til innhold

Til NHD. eller dere andre... Redd....


kikkii

Anbefalte innlegg

Jeg går til en psykiater en gang i uka. Hun har nå søkt meg inn på en psykiatrisk poliklinikk for utredning og sånn. Nå gruer jeg meg veldig til dette slik at jeg bla. ikke får sove om nettene. Ligger å tenker på dette. Og har mageknip pluss ekstra kvalm. Skjelver av redsel. Har også mye hjertebank. Jeg har også mye spenninger i kroppen og nakken og går også til en psykiomotorisk fysioterapaut to til tre dager i uka. Dette gruer jeg meg også til. Jeg er så redd for å komme inn på psykiatrisk poliklinikk. Psykiateren min har sagt at hun skal være med fordi jeg klarer ikke det selv. Hun har også nevnt at de er flinkere med medisiner der? Jeg har prøvd tre forskjellige medisiner men ingenting hjelper på meg. Har de mere erfaring på dette problemet? Hva skjer første gangen? Hva gjør man når man blir utredet? Hva er forskjellen på å gå til psykiater og til sånn poliklinikk? Nå skjelver jeg av redsel bare ved å skrive dette. Jeg vet at jeg heller ikke kommer til å klare å sove nettene før og at jeg sikkert kommer til å bli enda mere utslitt. Jeg er alltid sliten og trøtt og klarer ikke å se gleden i livet. Er bare lei av all gruingen og nærvøsiteten min. Jeg holder ikke ut dette plagsomme livet mere. Klarar ikke. Har bare lyst til å død. Slippe å lide mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Jeg syns det er fint at du skriver her :) Og at du går til behandling, og prøver å få det bedre. Tror de på poliklinikkene har forskjellige behandlere, både psykologer og psykiater og litt forskjellig, og kan sikkert hjelpe deg med medisiner og sånn. Syns du er tøff som går igjennom så mye behandling og fysioterapi, så at du er sliten er ikke rart, håper du forteller behanlderen din hvis du føler det blir for mye og at du gruer deg. Jeg gikk til psykomotorisk to ganger i uken i høst, men måtte ta en lang pause fordi det ble for mye press. Så det går an å ta en pause for å hvile litt. Håper du får hvilt deg ut snart. Sender deg en oppmuntringsklem!

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannsynligvis er det ingen forskjell på det som skjer hos psykiateren du går til nå og på poliklinikken. Forskjellen ligger derimot i at behandlerne har noe ulik kompetanse, og at det derfor kan være bra at også en annen behandler snakker med deg og forsøker å finne ut av hva som vil være den beste behandlingen.

Du trenger nok ikke å grue deg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...