Gå til innhold

samliv eller drikkeproblem.


1980model

Anbefalte innlegg

I edruelig tilstand er jeg kjempeglad i min kjæreste/samboer, ja jeg elsker henne. Men når jeg er ute og drikker og blir dratt opp slik at jeg ikke greier og stoppe før jeg har glemt hva jeg gjør, er jeg ufyselig ekkel mot henne. Jeg kan sjenere henne med ufint og høylytt snakk eller skyve henne fra meg. I samme øyeblikk vil jeg være nær henne. Dette sliter litt på samlivet når det belaster henne slik at jeg går ut. Jeg jobber med og kutte ned på drikkingen. (ikke at jeg drikker så ofte, men ca en gang i mnd) Hva er det jeg må jobbe med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tjohooo

alkoholinntaket? vel og merke hvis dine utsagn KUN er et resultat av alkoholinntak.

Evt gå i deg selv og finn ut om det du spruter ut med i fylla, kan være dine EGENTLIGE tanker som du til vanlig fornekter og kun tør å åpne når du har noe innabords?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...