Gå til innhold

Kjendis utroskap

Anbefalte innlegg

Angela1365380318

Må si jeg har blitt veldig facinert av Clinton og Backham saken. Egentlig bryr jeg meg ikke om de har vært utro eller ikke, det er ikke min sak. Jeg håper de vet hva de har gjort/ikke gjort og at konene deres vet sanheten. (nå gjør visst Hillary dey, men Victoria er en spekulasjon)

Der facinerende er de som står frem, hvorfor gjør de dette?

Jeg tror det er av ren pr-kåthet. Jeg vil bli kjendis og få penger, style. Tenk å synke så lavt å gå ut i media om sitt eget og andres sex liv på den måten!

Jeg kunne aldri tenkt meg å ha sex med en kjendis, har kjæreste. Men la oss si at jeg ikke hadde det og havnet i seng med en gidt kjendis. Da ville jeg annsett situvasjonen som svært pinlig i ettertid. Kansje vurdert om kona skulle fått vite hvilken drittsekk hun var gift med, men ALDRI gått ut i media om det.

Tenk å gå ut på gaten og barn peker "det var hun som xx var utro med". Eier ikke disse jentene skam i livet?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/145216-kjendis-utroskap/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...