Gå til innhold

jacob


Gjest webmaster

Anbefalte innlegg

Gjest webmaster

Vi hadde en avtale om at du skulle holde deg unna forum natt til søndag hvis du hadde inntatt betydelige mengder ett eller annet. Foreslår at du holder avtalen i fremtiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest vincent

Hva er det nå jacob har gjort? Jeg har visst gått glipp av noe.

Har'u vært på cocnacen nå..?

Det er med DOL som det er med bilkjøing veit du... max 0,2 0/00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en ny regel at man må være edru på dol?

Syntes lissom at det gikk over streken med 0.2 % grense for alkohol og bilkjøring, og nå må man også være edru på nett....

Hvor skal dette ende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det en ny regel at man må være edru på dol?

Syntes lissom at det gikk over streken med 0.2 % grense for alkohol og bilkjøring, og nå må man også være edru på nett....

Hvor skal dette ende?

Hvis du hadde fulgt med en del på Forum hadde du nok fått med deg at jacob ved en anledning skrev en del innlegg med en ordbruk som webmaster ikke fant å akseptere.

Ikke noe i veien for å DOL'e med høy promille så lenge man klarer å la være å finne på noe sånt ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du hadde fulgt med en del på Forum hadde du nok fått med deg at jacob ved en anledning skrev en del innlegg med en ordbruk som webmaster ikke fant å akseptere.

Ikke noe i veien for å DOL'e med høy promille så lenge man klarer å la være å finne på noe sånt ;-)

(det vet SierDuDet alt om..)

*gliser*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(det vet SierDuDet alt om..)

*gliser*

Men du må jo bare innrømme at jeg har blitt betraktlig bedre i det siste sånn iforhold til å komme med flåsete innlegg i fylla? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har'u vært på cocnacen nå..?

Det er med DOL som det er med bilkjøing veit du... max 0,2 0/00

I går sto visst ingenting urørt - ikke cognacen heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men du må jo bare innrømme at jeg har blitt betraktlig bedre i det siste sånn iforhold til å komme med flåsete innlegg i fylla? :)

Ja, det må jeg innrømme. Situasjonsbeskrivelser av ravende grøftefyll har det også blitt en slutt på. Kan det være forfatterspiren i deg som har fått deg på bedre tanker? Visste du forresten at absint er lovlig igjen? Skikkelige forfattere drikker ikke annet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det må jeg innrømme. Situasjonsbeskrivelser av ravende grøftefyll har det også blitt en slutt på. Kan det være forfatterspiren i deg som har fått deg på bedre tanker? Visste du forresten at absint er lovlig igjen? Skikkelige forfattere drikker ikke annet!

Hmm ja kanskje det er forfatterspiren i meg som har kommet fram... Kanskje jeg bør tyde dette som ett tegn om at jeg bør begynne å skrive fort som f...

Ikke umulig det nei....

Men det er nok ikke derfor grøftefyllinnleggene uteblir, det har nok også noe med lite grøftefyll i vinter, samt at det sikkert er en søt jente her som vil at jeg skal oppføre meg litt....:)

...og jeg hører selvsagt på jentene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avtalebrudd er ikke bra og må betraktes som en kontrastaut handling! Jeg foreslår at jeg tar meldingen din til etterretning.

Trodde kanskje at du ville slippe unna med sjarmen din jeg, men nei. Heretter får du se til å oppføre deg gutt!

>:o>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avtalebrudd er ikke bra og må betraktes som en kontrastaut handling! Jeg foreslår at jeg tar meldingen din til etterretning.

Hva er dette jacob? Dukker det opp mørke sider ved deg når du er full? Er det noe du holder skjult for oss som ikke kommer frem i edru tilstand? Fortell!! Går det på lyster? Steike jacob, er du en avviker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...