Gå til innhold

ser ikke ut som meg?


s_g17

Anbefalte innlegg

hei,

alle utrykkene jeg gir andre mennsker er helt anderledes en hva jeg tenker og føler, og alt jeg sier har feil tonefall.. også ser jeg feil ut, stygg ansiktsform og kraftigere en jeg føler meg.

jeg har mange syke ting jeg skulle snakket med psykolog om.. men jeg er bare 17 og har litt sosialfobi.. også vet moren og faren min altid hvor jeg er.. og tør ikke spørre dem om jeg kan få hjelp..

jeg er skikkelig deppa.. gråter mange timer hver dag og ellers holder det inni meg.. veldig ensom for jeg har ingen jente venner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det jeg gjorde var å bestille time hos legen og spurte hvordan jeg kom i kontakt med bup (barn og ungdoms psykiatrien). da spør legen hvorfor også kan du fortelle hvordan du føler det. er du heldig sender legen henvisning til psykolog, så får du hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oversikt1365380690

hei, eg har ein kompis som slite mykje med da samma som du.eller da er i vertfall da me trur.han har mykje dårlig sjølvtillit og eit veldig skiftande humør. eg har prøvd å få kontakt med han, og å snakka om problemet, men han nekte å innsjå/innrømma problemet. du våge vertfall å innrømma da for andre, har du ein god venn så ikkje ver redd for å snakk om problemet. da kan godt ver dei har lagt merke til at du har forandra deg, eller at du oppføre deg frekt. det er vanskelig å ta problemet opp, og ein veit ikkje korleis ein kan ta opp eit slikt budskap. så ver open, og snakk med dei nermaste dine. dei blir nok veldig letta når du tar det opp. det kan godt ver du ikkje har nåken jente venner fordi du har feil humør, og du uttrykke feil følelsar som du sa du sleit med. veit du koffor du gjer motsatte handlingar og uttrykke feil følelsar ovenfor folk? er da nåke spesielt som plage deg, eller bare er det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...