Gå til innhold

Værsåsnill hjelp meg med en url?

Anbefalte innlegg

Gjest haster litt.....

Skal lese på web sidene til den norske ambassaden i sverige(stockholm). Finner overalt at adressen er: www.norge.se

Men det virker ikke! Har prøvd 3 dager nå... noen som vet hva jeg kan gjøre, eller finner en annen adresse som virker?

Blir veldig takknemlig!

Fortsetter under...

funnet kjærligheten

Adressen funker ikke. Ring isteden da vel!

tel.: +468 665 63 40 skal visstnok være nr. dit. Hvis det ikke stemmer, ring utenlandsopplysningen 1882

Takk skal du ha, men jeg har prøvd å ringe, men de er stengt i helgen. På telefonsvareren sier de at hvis man lurer på noe er det bare å besøke websiden: www.norge.se :(

Takk skal du ha, men jeg har prøvd å ringe, men de er stengt i helgen. På telefonsvareren sier de at hvis man lurer på noe er det bare å besøke websiden: www.norge.se :(

Ja, og den får heller ikke jeg opp. Så det er nok lite å gjøre annet enn å vente til de åpner på mandag.

Hva er det du skal finne ut da? Om det er mulig å gifte seg der? Eller noe helt annet?

funnet kjærligheten

Ja, og den får heller ikke jeg opp. Så det er nok lite å gjøre annet enn å vente til de åpner på mandag.

Hva er det du skal finne ut da? Om det er mulig å gifte seg der? Eller noe helt annet?

Joda, jeg vet at det går an å gifte seg der, men jeg trenger litt flere detaljer; som hvilke papirer man må ta med, om man må bestille på forhånd, om de må få papirer fra byfogd herfra først osv..

Joda, jeg vet at det går an å gifte seg der, men jeg trenger litt flere detaljer; som hvilke papirer man må ta med, om man må bestille på forhånd, om de må få papirer fra byfogd herfra først osv..

Her står det i alle fall noe:

http://www.brudepikene.no/ambassade.htm

Fant den linken - og selvsagt mye mer på: http://www.google.com/search?hl=no&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=gifte+seg+ambassade+stockholm&lr=

Annonse

funnet kjærligheten

Gemini; du er kjempesnill! Tusen takk :))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...