Noob Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Jeg debuterte seksuelt for en måned siden, og har siden den gang hatt sex med en jente til. Det som slo meg med nr. 2 var at hun luktet og smakte mye bedre enn nr. 1. Siden 1 var første gang, trodde jeg ikke det var noe galt med henne, var foreberedt på nye lukter og smaker. Men nå merker jeg at jeg ennå, i området mellom pung og anus, kan lukte en lett syrlig lukt jeg ikke kan huske å ha hatt før, men som jeg umiddlbart husker fra kjønnet til nr. 1. Jeg hadde ubeskyttet sex, så jeg søker opp soppinfeksjon (siden nr. 1 fikk det kun kort tid etterpå), men jeg har ikke utslett eller utflod og kun denne lukten fra innerst i skrittet. Har jeg en (gryende) infeksjon av noe slag, hva gjør jeg i så fall da? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/145393-n%C3%A5-lukter-jeg-som-henneinfeksjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.