Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest 1988

eg er ei jente på 16 år..

våkna ein dag etter eg hadde vore ute og hørrte nesten ikkje på det høyra øyra,kvelden før hadde eg og klart å detta å slåp mg i hovudet.. ikkje masse,mn fekk eit lite juppt sår å kul,kan detta ha nåke md øyra å jera??..d e vel snart 4 mnd siden..og øyra e heilt merklikt,og det er akkuratt som om eg e bedøvt md ei bedøvelse sprøyta i øyra lr nåke sånnt..har og vore ganske varme i hovudet,akkuratt som om eg har feber..klarte og å svima av når eg satt i kjerko,har vore litt sånn trøtt og svimmel i d siste og det er utrulikt irriterande! klare ikje hørra ka folk seie og eg klare ikkje følla md i skuletimane:/ nåken så har nåken som helst aning om ka det kan vara så e galt?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/145400-svimmelnedsatt-h%C3%B8rsel-og-tr%C3%B8tt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Du bør nok ta kontakt med legen ja. Selv om det ikke er fallet som gjør at du er så dårlig så høres det ut som om noe ikke er som det skal være. Og få sjekket det skikkelig er jo det beste for deg. Ikke vent for lenge. Ring til legekontoret og forklar deg som du har gjort her og få en time raskt.

God bedring.

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...