Gå til innhold

Kronisk bekkenleddsyndrom og rettigheter

Anbefalte innlegg

Gjest imsomnia000

Når jeg nå har fått etter mange år diagnosen kronisk bekkenleddsyndrom,som er kommet under de sykdommene som gir fritak for betaling av fysioterapi bl.a,hvilke andre rettigheter kan det gi meg ?Også i forhold til at jeg skal begynne på yrkesrettet attføring. Har jeg rettigheter fra hjelpemiddelsentralen til en god lesestol,f.eks?Den vi har tar livet av meg,men økonomien er så som så.Setter pris på svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/145447-kronisk-bekkenleddsyndrom-og-rettigheter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest insomnia000

Du må ta kontakt med ergoterapeut der du bor og så kan hun hjelpe deg og søke på hjelpemidler. Det tar ofte et års tid å få dem så du bør gjøre det straks.

Kanskje du har rettigheter til grunnstønad til transport?

Takk for svar.

Gjest uten signatur

Du må ta kontakt med ergoterapeut der du bor og så kan hun hjelpe deg og søke på hjelpemidler. Det tar ofte et års tid å få dem så du bør gjøre det straks.

Kanskje du har rettigheter til grunnstønad til transport?

Kjenner ei som nettopp har fått madrass med trinnløs regulering av hardhetsgraden. Hun fikk den to måneder etter søknadstidspunktet, og da beklaget de til og med at saken hadde ligget pga sykdom. Så det er nok avhengig av effektiviteten på det kontoret du sogner til. Dessverre.

Annonse

Kjenner ei som nettopp har fått madrass med trinnløs regulering av hardhetsgraden. Hun fikk den to måneder etter søknadstidspunktet, og da beklaget de til og med at saken hadde ligget pga sykdom. Så det er nok avhengig av effektiviteten på det kontoret du sogner til. Dessverre.

Oslo er nok et av de tregeste kontorene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...