Gå til innhold

Hvitt skinn på forhuden og stringen.

Anbefalte innlegg

Gjest gutt19!

Heisan.

Jeg er en gutt på 19 år. Jeg har hatt et problem med penisen inoen år nå. Jeg har trang forhud(mener nå jeg) og ved enden av forhuden, er det steder hvor huden er helt hvit,det kjennes som at det er stivt og dødt omtrent. skulle nesten tro det.stringen er også hvit..hva kan dette skyldes? kan det være pga at jeg har trang forhud? Jeg kan ikke dra den ned engang når jeg har ereksjon. Den kommer så vidt ned halve hodet.Og er veldig irriterenes..det kan være sårt. som jeg har merket nå idet siste. Jeg er jomfru..og dette er grunnen til at jeg er det..vil nå jeg si..for jeg er nervøs hva jentene vil si,tro osv.!Det begynner fort å lukte vondt under forhuden. Svært irriterenes. Kan det være sopp? Håper på gode svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/145459-hvitt-skinn-p%C3%A5-forhuden-og-stringen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...