Gå til innhold

til NHD, depresjoner i 33 år


mally

Anbefalte innlegg

Takk for positivt svar. Jeg er veldig glad hvis jeg endelig kan bli bedre. Har hatt depresjoner siden jeg var 20 år.

De siger på meg ca 3 ganger i året. Siden jeg ble 45 år har de blitt lengre og tyngre. Jeg er jo så gammel nå at dersom jeg holder meg bra med medisin, foretrekker jeg det framfor tilbakefall. Hvor lenge bør jeg bruke de før jeg ev tør ta en pause? Begynte sist i oktober.

Jeg fortsetter hos psykolog selv om depresjonen er bra. Det er lang ventetid derfor kom jeg seint i gang ift depresjonen. Har bare vært hos psykolog 2 ganger tidligere i livet, men denne gangen ser jeg nødvendigheten av å bli "frisk", da den siste depresjonen skremte meg veldig.

Og jeg føler nå at jeg må få til noen justeringer i livet mitt.

Ser frem til ditt svar, da et av mine problem har vært at jeg trekker meg tilbake og vil klare meg uten andre. Dette vil jeg bl.a. prøve å endre på. Jeg merker at det er godt med litt oppmerksomhet rundt mine problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Her er svaret enkelt å gi:

Du skal aldri slutte med Aurorix, og du skal ikke redusere dosen!

Det er klokt av deg å fortsette hos psykolog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...