Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er du usikker på pris,er det mye hyggeligere å gi en gave / ting i stedet for penger. Pengegaver ber jo om å bli sammenlignet med de andre pengegavene.

Skal man i selskapet, synes jeg kanskje 4-500 kroner vil være en flott verdi på en gave. Sportsutstyr er fine gaver..

Gjest uten signatur

Er du usikker på pris,er det mye hyggeligere å gi en gave / ting i stedet for penger. Pengegaver ber jo om å bli sammenlignet med de andre pengegavene.

Skal man i selskapet, synes jeg kanskje 4-500 kroner vil være en flott verdi på en gave. Sportsutstyr er fine gaver..

Er en ikke bedt til middag, men 'bare' til kaffen så gir en litt mindre enn en ville gitt hvis en ogsåv ar til middag.

Middagsgjester gav vår konfirmant alt fra 1000 til 300. 500 var vel vanligst. Så jeg synes du kan gi 300 når det ikke er nærmere slektskap.

laguna1365380434

Kusinene og fetterne mine som driver og konfirmerer seg fortløpende har fått/får kr 300 pluss en ting fra meg(cd, billig smykke etc..) På dette signerer også typen.(som dog ikke er med)

Av mamma og bestemor(som er på ingift og fraskilt side) blir det en 3-500. Fatter gir litt mer siden han er kjødelig onkel.

Tror ca 300 kr er mer en nok til kusiner, samboers kusiner o.l

Mine har, i allefall tilsynelatende, vært helt fornøyde.

:-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...