Gå til innhold

Hva er det som får folk til å gjøre noe sånt?

Anbefalte innlegg

Gjest verden er rar

Drepe en fyr, kutte av han toppen av hodet, penisen og deretter dumpe han i skogen og sette fyr på han?? Og da er jeg ikke sikker på at det ble gjort i den rekkefølgen..... hvorfor skulle de egentlig drepe en fyr og så skalpere han og kutte av han rettekaren?

Fortsetter under...

Gjest verden er rar

For å sette et eksempel til andre hva de har i vente, hvis de ikke "oppfører" seg?

Er det han fra Harstad du tenker på?

Ja, det var han. Litt skummelt at det kan være en gal morder som lusker rundt her.... men nå hadde de tatt 4 stk, så....

Gjest girlie22

Det er mange gale folk rundt omkring i verden....

er det bare meg, eller virker det som om det stadig blir flere gærne folk der ute? Sånne parterings-mord var jo noe jeg nesten bare fantes i skumle filmer. Lurer på hva som forgår oppi huene deres når de gjør noe sånt... Kan ikke være mye.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...