Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Viking må være det tristeste som finnes på norske fotballbaner.

De havner "alltid" rundt midten, de taper ikke, de vinner ikke, de har ikke profiler, og må trekke fram Svein Kvia og Sverre Andersen hver gang de skal på TV. Nå sist lørdag skulle de innvie nytt stadion og resultatet ble selvsagt...uavgjort.

...

Under åpningen av stadionet sprang en fyr naken over gressmatta med fulle tribuner og full tv-dekning. Det var jo ikke videre estetisk synes jeg, og sikkert resultat av et veddemål i fylla.

Vikingledelsen har i god, humørløs tradisjon vedtatt å nekte fyren adgang til stadion *på livstid*.

Gudbedre for noen triste mennesker. Oljepengene parret med en pietistisk og rural tradisjon, gir seg utålelige utslag i denne bondske byen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/145601-viking-stadig-like-trist/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det ikke muslimer, så er det stavangerfolk som skal få gjennomgå? ;o))

Men det er helt greit at du er åpen om fordommene dine, så vet vi hvor vi har deg!

Skikkelig stilig å se at det er olje og pietisme som gjør at Viking spiller dårlig. Jeg trodde kanskje at det var det at det knapt er Stavangerfolk på laget lengre, som er årsaken ;o))

Beste hilsen fra

Men det er helt greit at du er åpen om fordommene dine, så vet vi hvor vi har deg!

Skikkelig stilig å se at det er olje og pietisme som gjør at Viking spiller dårlig. Jeg trodde kanskje at det var det at det knapt er Stavangerfolk på laget lengre, som er årsaken ;o))

Beste hilsen fra

"Jeg trodde kanskje at det var det at det knapt er Stavangerfolk på laget lengre, som er årsaken ;o))"

Nettopp!

:)

Jeg gir mitt besyv med i laget! Jeg har tilbragt alt for mye tid i denne trange bygda de kaller Stavanger, og at fotballen ikke ruller der borte er fordi dette er hjembygda til «firkant-folket» som engang inspirerte til en Donald Duck-historie som fikk målfolket til å se rødt. De kunne jo ikke vite at tegneren hadde Stavanger i tankene.

Godt at denne bygda ligger innerst i en blindvei.

"Jeg trodde kanskje at det var det at det knapt er Stavangerfolk på laget lengre, som er årsaken ;o))"

Nettopp!

Oljepengene skal ikke lenger flyttes østover, nordover eller sørver vaffal....så skal vil se hvor trist det blir på Viking stadion/ Stavanger.

Moahahahaha !

Jeg gir mitt besyv med i laget! Jeg har tilbragt alt for mye tid i denne trange bygda de kaller Stavanger, og at fotballen ikke ruller der borte er fordi dette er hjembygda til «firkant-folket» som engang inspirerte til en Donald Duck-historie som fikk målfolket til å se rødt. De kunne jo ikke vite at tegneren hadde Stavanger i tankene.

Godt at denne bygda ligger innerst i en blindvei.

*skuler*

Etter de utsagnene er jeg ihvertfall sikker på at jeg ikke kan ta så mye av det du skriver her alvorlig.

Snakk om å dra alle under en kam!

Nei, de e'kje greit...

Annonse

*skuler*

Etter de utsagnene er jeg sikker på at jeg ikke kan ta så mye av det du heller skriver her så alvorlig.

Nei, de e'kje greit...

Vi er ikke alle firkanta pietister her!

Du gjør nok ikke så store feilen om du legger inn et par klyper salt når du leser mange av mine innlegg.

Jeg synes imidlertid at utestengning på livstid av den brave streaker, var en drøy overreaksjon. Det var i grunnen mitt hovedpoeng, og faktisk alvorlig ment.

Så alt i alt kan man vel si at stavangerfolk ikke er så verst likevel (hvis det ikke hadde vært for den heslige dialekten, da).

Beste hilsen fra

Jeg har ved flere anledninger bedt om å få ha mine fordommer i fred. Like fullt blir jeg til stadighet minnet om dem.

Vi har jo alle våre fordommer og jeg undrer meg derfor akkurat mine er gjenstand for slik oppmerksomhet?

Jeg har ved flere anledninger bedt om å få ha mine fordommer i fred. Like fullt blir jeg til stadighet minnet om dem.

Vi har jo alle våre fordommer og jeg undrer meg derfor akkurat mine er gjenstand for slik oppmerksomhet?

Neeeeei, si det, noen er bare fødte mobbeoffer, vet du. Det er egentlig ikke din feil ;o))

Beste hilsen fra

*skuler*

Etter de utsagnene er jeg ihvertfall sikker på at jeg ikke kan ta så mye av det du skriver her alvorlig.

Nei, de e'kje greit...

«-Etter de utsagnene er jeg ihvertfall sikker på at jeg ikke kan ta så mye av det du skriver her alvorlig.-»

Mmmmm, ser ut til at jeg har mistet nok en venn i Stavanger...jaja, det gleder nok redaktør Svein Egil Omdal i Stavangerskjoje Aftenpravda.

*humrer*

Du gjør nok ikke så store feilen om du legger inn et par klyper salt når du leser mange av mine innlegg.

Jeg synes imidlertid at utestengning på livstid av den brave streaker, var en drøy overreaksjon. Det var i grunnen mitt hovedpoeng, og faktisk alvorlig ment.

Så alt i alt kan man vel si at stavangerfolk ikke er så verst likevel (hvis det ikke hadde vært for den heslige dialekten, da).

"Så alt i alt kan man vel si at stavangerfolk ikke er så verst likevel "

;) Der redda du deg såvidt inn igjen :)

Forøvrig er jeg enig i det du sa om livstidsutestengingen. Det var den generelle stavangernedrakkingen jeg ikke likte *knurr*

Enig! Men i år skal det holde hardt om de vil havne rundt midten. Jeg tipper de på nedre halvdel av tabellen. Jeg klarer ikke å se potensialet i laget - selv når jeg legger godviljen til.

Tromsø og Vålerenga kan overraske i år. Glimt reiser seg. Sogndal og HamKam rykker ned. Lillestrøm er oppskrytt!

Annonse

Gjest Pros and cons

Enig! Men i år skal det holde hardt om de vil havne rundt midten. Jeg tipper de på nedre halvdel av tabellen. Jeg klarer ikke å se potensialet i laget - selv når jeg legger godviljen til.

Tromsø og Vålerenga kan overraske i år. Glimt reiser seg. Sogndal og HamKam rykker ned. Lillestrøm er oppskrytt!

Jøss.. Du har jo ikke peiling.. Glimt vil havne på nedre halvdel, det er forresten kanskje å reise seg, Ham-Kam kan godt finne på å klare seg så vidt det er, mens Vålerenga i lengden ikke er stabile nok.

DET er fasiten, din nisse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...