lakris1365380389 Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Hei! For fire år siden spilte jeg fotballkamp og ble offer for hva jeg vil kalle en grusom takling. Sko med skruknotter føyk med stor hastighet inn i mitt kjønnsorgan. Det er vel unødvendig å si at det gjorde grusomt vondt og det ble dårlig med reisning de neste ukene. Heldigvis kom dette tilbake og jeg tenkte ikke mer over det. Det som dog meldte seg fort etter, ble snart et like stort problem. Problemet er at etter jeg er på do, forsvinner ikke all urinen. Det er ikke snakk om en stor lekkasje, men det etterlater en dårlig lukt. Jeg er en person som dusjer mye, ettersom jeg trener ofte. Uansett hvor mye jeg enn dusjer og vasker meg, får jeg ikke det helt vekk. Dette er veldig plagsomt, siden jeg nå har fått meg kjæreste som ønsker sex. Jeg håper på positiv tilbakemelding på hvordan jeg skal håndtere dette. På forhånd takk! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/145619-urinlekkasje/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrobiologi Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Jeg er ikke sikker at jeg forstår hvor urinen sitter igjen. Er det noe etterdrypp etter at du har tisset bør det undersøkes nærnere, det er ikke normalt i din alder. Hvis det sitter igjen under forhuden bør det kunne fjernes relativt greit hvis du vrenger forhuden og vasker skikkelig med såpe. Jeg føler meg forresten ikke overbevist at dette har noe med din idrettskade å gjøære. Er du sikker på at lukten er reelt og ikke er bare inbilning? Jeg kan tenke meg at du er ekstra fokusert på det og er kanskje oversensitiv. Jeg vil ikke påstå at det er slik og bagateloiserer dine plager, men det er en mulighet du kan ha in mente. Men som sagt om det er etterdrypp bør du diskutere det med din lege. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/145619-urinlekkasje/#findComment-925230 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.