Gå til innhold

Urinlekkasje

Anbefalte innlegg

lakris1365380389

Hei!

For fire år siden spilte jeg fotballkamp og ble offer for hva jeg vil kalle en grusom takling. Sko med skruknotter føyk med stor hastighet inn i mitt kjønnsorgan. Det er vel unødvendig å si at det gjorde grusomt vondt og det ble dårlig med reisning de neste ukene.

Heldigvis kom dette tilbake og jeg tenkte ikke mer over det. Det som dog meldte seg fort etter, ble snart et like stort problem. Problemet er at etter jeg er på do, forsvinner ikke all urinen. Det er ikke snakk om en stor lekkasje, men det etterlater en dårlig lukt. Jeg er en person som dusjer mye, ettersom jeg trener ofte. Uansett hvor mye jeg enn dusjer og vasker meg, får jeg ikke det helt vekk. Dette er veldig plagsomt, siden jeg nå har fått meg kjæreste som ønsker sex.

Jeg håper på positiv tilbakemelding på hvordan jeg skal håndtere dette.

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/145619-urinlekkasje/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrobiologi

Jeg er ikke sikker at jeg forstår hvor urinen sitter igjen. Er det noe etterdrypp etter at du har tisset bør det undersøkes nærnere, det er ikke normalt i din alder. Hvis det sitter igjen under forhuden bør det kunne fjernes relativt greit hvis du vrenger forhuden og vasker skikkelig med såpe. Jeg føler meg forresten ikke overbevist at dette har noe med din idrettskade å gjøære. Er du sikker på at lukten er reelt og ikke er bare inbilning? Jeg kan tenke meg at du er ekstra fokusert på det og er kanskje oversensitiv. Jeg vil ikke påstå at det er slik og bagateloiserer dine plager, men det er en mulighet du kan ha in mente. Men som sagt om det er etterdrypp bør du diskutere det med din lege.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/145619-urinlekkasje/#findComment-925230
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...