Gjest Anonym akkurat nå... Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Vet ikke helt hvilket forum dette innlegget bør ligge i, så jeg bare prøver meg frem og håper på respons! Jeg har vært i svangerskapspermisjon siden september, og den er snart ferdig. (I juni) Saken er den at jeg gruer meg så utrolig til å måtte begynne å jobbe igjen, jeg aner ikke hvordan jeg skal klare å være borte fra barnet mitt hele dagen, hver eneste dag. Dette ødelegger så utrolig mye for meg, sover nesten ikke om natta, og fungerer dårlig om dagen. Disse tankene opptar hele tiden min. Det hender jeg har mest lyst til å legge meg ned og bare låse alle andre ute, for jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Kan dette være en slags svangerskapsdepresjon, eller hva kan det være? Noen som har hatt det på samme måten, eller noen som har noen forslag til løsninger? Jeg kan vel legge til at jeg er 21 år, dette er mitt første barn, både svangerskapet og fødselen gikk helt problemfritt, og det har foreløpig ikke vært problemer av noe slag. Håper på respons! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/145625-permisjonen-er-snart-slutt-hjelp/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iroe Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Hei du Du sier ingenting om din sivile stautus. Heller ikke noe om din økonomiske situasjon. Men generelt tenker jeg at det er vanlig å gruer seg for å begynne på arbeid igjen, og å sette barnet bort til andre, ofte fremmede. Det kan tenkes at du har gått inn i en depresjon, da må du komme deg til lege for å få en henvisning til psykolog + sykemelding. Dersom økonomien tillater det bør du vurdere å søke ulønnet permisjon i hele eller deler av din stilling. På den måten må du ikke ha barnet hos andre hver dag. Forøvrig tror jeg du vil oppleve at dette går veldig fint når du kommer igang med jobben og barnet blir tilvendt barnehage/dagmamma. Lykke til Hilsen Iroe 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/145625-permisjonen-er-snart-slutt-hjelp/#findComment-924730 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.