Gå til innhold

Skrik! Marienlyst øver meningsmonopol

Anbefalte innlegg

Først en «dokumentar» signert PLO-fronteren Odd Karsten Tveit m/bakapparat, deretter en paneldebatt i URIX med de sedvanlige rikssynserne som i marxistisk modus kjører sitt enøyde oppløp mot Israel.

Når det ikke er Sharon og Israel, så er det Bush, Bush, Bush, og deretter tilbake til Sharon, Sharon, Sharon. Hva er vitsen med å diskutere denne Oslo-avtalen nå, en avtale som var dømt til dødfødsel før unnfangelsen? Er det så viktig for denne raddiskassa oppe på Marienlyst å legge hele skylda på Israel for denne fiaskoen av en «avtale», som i utgangspunktet ikke hadde livets rett?

En kan nesten undres på om denne «forskeren» fra PRIO, H.H.Waage, ikke har notater som går lenger tilbake enn til 1993. Det er ganske historieløst å legge skylden på Amir og Goldstein for at Oslo-avtalen gikk i vasken, når det allerede før Hebron-massakren var utført nærmere hundre terrorattakk mot israelske sivile, og som også var utgangspunktet for at det tørnet for Baruch Goldstein. For ikke å nevne Arafats tale i Johannesburg uka etter at DoP var undertegnet!

Hele Oslo-avtalen var ikke noe annet enn et trekk for å sikre egypteren og terroredderkoppen Yasser Arafat et nytt fotfeste på jødisk kjerneland etter eksiltilværelsen i Tunis, og deretter å destabilisere regionen, ødelegge israelsk økonomi og til slutt avvikle staten Israel. Dette har vært B.T Godal, Terje Rød Larsen og resten av bakmennene i Oslo-kanalens agenda siden slutten av seksti-tallet.

Nå står de liksom og rekapitulerer; hva gikk galt? Nei, se det får vi ikke vite hele sannheten rundt, for det er maktpåliggende for kommisærveldet på Marienlyst å sette dette i et lys der Arafat fremstilles som en snill onkel og israelske ledere som grådige aggressorer og okkupanter. Og nåde den som prøver å marsjere i utakt.

Fortsetter under...

Gjest Pros and cons

Hvilken jævla idiot gidder å bry seg om den konflikten der nede? Jeg trodde jeg gjorde det, helt til jeg fant ut at jeg ikke liker verken illeluktende selvmordsbombere eller jødiske tullinger så fulle av piss at fettet tyter ut gjennom øra.

Hvilken jævla idiot gidder å bry seg om den konflikten der nede? Jeg trodde jeg gjorde det, helt til jeg fant ut at jeg ikke liker verken illeluktende selvmordsbombere eller jødiske tullinger så fulle av piss at fettet tyter ut gjennom øra.

Du stemmer vel ikke tilfeldigvis Frp også, vel? Kommentaren din er lavpannet nok til å tilhøre en vaske-ekte bygdetulling med Frp-button på jakkeslaget.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...