Slanted Skrevet 4. mai 2004 Skrevet 4. mai 2004 Jeg er snart 20 aar og er litt plaget med kviser. Jeg har tenkt aa begynne paa p-pillen naa snart, og lurer paa hvilken jeg burde begynne paa slik at huden min blir renere, og jeg slipper aa legge paa meg?? 0 Siter
Gjest p-pillen Skrevet 6. mai 2004 Skrevet 6. mai 2004 Yasmin,tror det skrives slik, er den best mot uren hud. Den er noe dyrere enn de andre p-pillene. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 7. mai 2004 Skrevet 7. mai 2004 Yasmin,tror det skrives slik, er den best mot uren hud. Den er noe dyrere enn de andre p-pillene. Diane er vel mer effektiv. 0 Siter
Gjest sorimori Skrevet 9. mai 2004 Skrevet 9. mai 2004 Diane er vel mer effektiv. Vil bare kommentere at Diane hjalp meg. Brukte det i flere år og jeg merket stor forbedring. Hadde ingen vektøkning i det hele tatt, med unntak av at jeg fikk litt større (og ømme) bryster. Det er ganske mye hormoner i Diane, jeg ville spurt legen om dette når du får resept. Ellers vil jeg absolutt anbefale det! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.