Gå til innhold

Noen som vil prøve seg på en diagnose ??


Gjest sint, deprimert og angst......

Anbefalte innlegg

Gjest sint, deprimert og angst......

Hei

Her er mine symptomer, håper noen vil gi meg sine synspunkter og ev. tørre å komme en en mulig diagnose :

* svingende humør ( dvs at jeg i 2-3 uker er vanlig og glad, så blir jeg gjerne deprimert og tom for energi, men jeg er bevisst) Dette merkes ikke så godt av omgivelsene, men jeg merker det på mine tanker og følelser osv.

* usikker, sjalu

* ukontrollerbart sinne, men det må trigges ( jeg blir ikke plutselig sint uten videre, men klarer ikke å kontrollere sinnet, spesielt da jeg er stresset/presset), kan kaste ting, skrike, hoppe i gulvet osv.

* angst i forsamlinger, snakke i forsamlinger

* perioder med høy selvtillit

* perioder med lav selvtillitt

* følsom

* avhengig av oppmerksomhet

* opptatt av en perfekt fasade

* opptatt av utseende,

* er ofte rastløs og finner ikke noen indre ro

* selvopptatt, har store behov

* trenger ofte spenning, flørter derfor ofte med andre gutter, men også for å få bekreftelser

* hater å være alene, føler meg ensom og at ingen bryr seg om meg

Vel, det var dette jeg kom på i farta, det er sikkert mer og.. men...

håper noen kan foreslå mulig behandling for dette til meg, spesielt mot sinnet mitt og mot perioder med depresjon samt angsten...

( uff, så komplisert jeg er da, deprimert, sinne og angst !! ) uff.....

Hva slags medikamenter ? Hva slags literatur ? Ev. samtale terapi ???

Help ! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ehm... kan du kanskje gå til legen din med dette og spørre hva han synes? Jeg er ikke lege da, det som fallt meg i hodet er emosjonelt ustabil personlighetsforstyrrelse eller adhd. Eller kanskje sånn rapid cycling depression,, rcd, hm.. men som sagt jeg er ikke lege og det trengst mye mer opplysninger enn som så for å få stilt en diagnose.

Kanskje det er "bare" akkurat som du sier selv at du er sint, deprimert og har angst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...