Gå til innhold

oppmuntring å få.....?

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

det der synes jeg var dårlig oppmuntring. ;)

er ikke så god på sånt selv, så jeg skal ikke prøve meg heller... hadde du vært en venn av meg hadde jeg kanskje kjøpt deg en bukett tulipaner. :)

Tulipaner hadde vært koselig. Hadde du kjent vennene mine, kunne du tipset dem....? :o|

Nei jeg vet ikke helt,synes kanskje mest synd på meg selv akkurat nå.Her er vi syke alle mann med halsbetennelse,ørebetennelse + at vi nå har fått omgangssyke!

Har holdt på med dette i 2,5 uke nå.Er skikkelig sliten nå.

Trøsten til oss begge får vel være at vi kommer oss på fote igjen,selv om det ikke virker sånn akkurat nå.

Lykke til da,og en liten trøsteklem skal du få:o)

Annonse

Spis kaken selv og drikk vinen og gi eddiken til noen som fortjener den!

Det vil helst gå godt er det noe som heter - og vet du det gjør det faktisk også! Snakker av nylig innhentet erfaring!

Gjør noe hyggelig for deg selv i dag og planlegg noe gøy for i morgen. Så skal du se det lysner ja!

Lykke til og *trøsteklem*

laguna1365380434

Huffda, og god bedring!

Om ikke veldig syk(eller helt blakk) : innkjøp av et eller annet gøy : ny plate, bok, parfyme e.l. Funker alltid godt som humørforbedrer hos undertegnede;) Eller massasje, frisør, sånne ting.

Hvis HELT syk : dyne eller koseteppe, cola, smertestillende og film.(eller bok, om ork) Og fortrinnsvis katt med i sengen/sofaen!

Uansett, god bedring! Nå er det jo mai ute og alt mulig, da må jo trist, syk og sliten gå fort over:-)

Spis kaken selv og drikk vinen og gi eddiken til noen som fortjener den!

Det vil helst gå godt er det noe som heter - og vet du det gjør det faktisk også! Snakker av nylig innhentet erfaring!

Gjør noe hyggelig for deg selv i dag og planlegg noe gøy for i morgen. Så skal du se det lysner ja!

Lykke til og *trøsteklem*

HEHE..... godt råd! Gomle-gomle--glugg-glugg. Og jeg vet hvem jeg skal gi eddiken til, ja! hihi...

Nei jeg vet ikke helt,synes kanskje mest synd på meg selv akkurat nå.Her er vi syke alle mann med halsbetennelse,ørebetennelse + at vi nå har fått omgangssyke!

Har holdt på med dette i 2,5 uke nå.Er skikkelig sliten nå.

Trøsten til oss begge får vel være at vi kommer oss på fote igjen,selv om det ikke virker sånn akkurat nå.

Lykke til da,og en liten trøsteklem skal du få:o)

takk for alle klemmer :-) fra deg og andre. LYkke til du også, det går jo over...

Annonse

Huffda, og god bedring!

Om ikke veldig syk(eller helt blakk) : innkjøp av et eller annet gøy : ny plate, bok, parfyme e.l. Funker alltid godt som humørforbedrer hos undertegnede;) Eller massasje, frisør, sånne ting.

Hvis HELT syk : dyne eller koseteppe, cola, smertestillende og film.(eller bok, om ork) Og fortrinnsvis katt med i sengen/sofaen!

Uansett, god bedring! Nå er det jo mai ute og alt mulig, da må jo trist, syk og sliten gå fort over:-)

*sukk*.... takk. Anbefaling på en CD kanskje? Har spilt Norah Jones opp og ned og i mente.... Og jeg er sånn ellers rotfestet i 70-talls, nesten 60-talls (var v e l d i g tidlig ute med musikk, da, seff..) Men er åpen for nytt, bare ikke elektronisk surr.

Gjest malun

*sukk*.... takk. Anbefaling på en CD kanskje? Har spilt Norah Jones opp og ned og i mente.... Og jeg er sånn ellers rotfestet i 70-talls, nesten 60-talls (var v e l d i g tidlig ute med musikk, da, seff..) Men er åpen for nytt, bare ikke elektronisk surr.

Hvis du er rotfestet i 70-tallet, kan kanskje Nick Drake være noe? Kjenner du til ham?

Han ga ut 3-4 plater på begynnelsen av 70-tallet, før han døde veldig ung. Albumet "Pink Moon" er blitt veldig populært i dag. Nydelig musikk.

laguna1365380434

Hmm Cd anbefaling... Tigerlillies kanskje? Det er et av mine favorittband, som mange blir positivt overasket over. Men obskurt og vanskelig å få tak i...

Jeg blir ALLTID glad av f.eks Ebba Grøn, og "friday i'm in love med cure da, men dette vet jeg jo ikke om er universelt... Desuten hørte jeg samleplaten til Cindy Lauper(!) på jobb i går og ble glad av den og, men det var nok en nostalgiting som slo inn;)

Ta deg en rusletur blandt reolene på platekompaniet, hvis du har ork, davel..En finner jo alltid noe;)

Jeg var forresten syk og trist forrige uke, og kurererte dette effektivt med å ligge på sofaen og lese harry potter(!) med slumreteppet mitt på.Spennende barnebøker er faktisk en god ting når man er nede, de krever ikkeno, og en kan koble helt av og skru av hodet.

Og god mat, om man orker. Kjempesub, taco og wraps er utmerket syk, sliten og deppe-mat!

:-)

laguna1365380434

Hvis du er rotfestet i 70-tallet, kan kanskje Nick Drake være noe? Kjenner du til ham?

Han ga ut 3-4 plater på begynnelsen av 70-tallet, før han døde veldig ung. Albumet "Pink Moon" er blitt veldig populært i dag. Nydelig musikk.

Nick Drake er bra, men det kurerer etter min mening ikke depp og slunkent humør! Bare så det er sagt;)

hmm.. kanskje jeg skal sjekke ut pink moon... *takk*

Gjest saint etienne

For tida blir jeg veldig glad av å høre på

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...