Gå til innhold

Er jeg veldig utålmodig?

Anbefalte innlegg

Gjest vårforelska

Har møtt en kjekk og vidunderlig mann via nettet. Vi bor et godt stykke fra hverandre og holder kontakten via mail. Han er tregere til å skrive enn det jeg er, og nå har jeg ikke hørt fra ham siden torsdag. Er jeg veldig utålmodig, eller bør jeg roe meg ned litt? Blir det feil hvis jeg sender ham en mail ekstra, liksom? Bør kanskje nevne at han har barn å ta seg av ved siden av jobb osv. Min første store kjærlighet, tror jeg,,,,,,,

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/145717-er-jeg-veldig-ut%C3%A5lmodig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

skorpionfisken

Er han interessert så skriver han ofte! Med mindre han er akutt innlagt en plass og ikke har tilgang på nett.

Tror du skal finne en annen nettvenn jeg...

Har du møtt denne mannen, eller er du bare forelsket i meldingene hans via nettet?

Kan jo være hvemsomhelst da?

Annonse

Gjest dina turist

Poenget mitt var at man ikke kan si at det er "den første store kjærligheten", nå man ikke fysisk har møtt personen?

Det går an til å møtes in real life, kjære werwe, selv om man sier at man har møttes via nettet.

Hva om man sier at man har møttes via venner? Betyr det at venne har prata om en person og at man således blitt forelsket i ham? ;0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...