Gå til innhold

cipralex og gerimax ginseng


Gjest flodrik

Anbefalte innlegg

Gjest flodrik

Er det greit å ta ginseng når man går på cipralex. Jeg tar nå 20 mg cipralex og to stk sånn gerimax ginseng (rød pakke) hver morgen, men lurer på om jeg egentlig burde slutte med ginsengen? Eller er det greit at jeg tar den?

Går på cipralex for depresjon. Har ikke nubbsjans av tendenser mot mani, men er derimot fortsatt deprimert på cipralexen. Derfor ginsengen i håp om å gidde å klare å gjøre noe i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bugge1365380662

Hei! Går selv på Cipralex.Hvis du ikke har gått på det lenge,kan det kanskje fortsatt komme en bedre effekt når det gjelder depresjonen.Dessuten kan man prøve seg frem om når på døgnet det passer å ta dosen,for undersøkelser viser at dette har mere å si for virkningen enn mange vet.Selv tar jeg dosen om kvelden.Vi har så forskjellig biorytme,derfor kan dette være lurt å prøve seg litt frem på. Finner at man skal være forsiktig med marevan,vanndrivende,diabetes,østrogen og kortikoststeroider når man går på AD.Fant ingenting om gerimax ginseng..(Lommelegen)Men de skrev at listen ikke nødvendigvis var helt fullstendig. Ville nevnt det for legen neste gang for sikkerhets skyld,hvis ingen andre kommer med oppklarende innspill. (NHD?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Går selv på Cipralex.Hvis du ikke har gått på det lenge,kan det kanskje fortsatt komme en bedre effekt når det gjelder depresjonen.Dessuten kan man prøve seg frem om når på døgnet det passer å ta dosen,for undersøkelser viser at dette har mere å si for virkningen enn mange vet.Selv tar jeg dosen om kvelden.Vi har så forskjellig biorytme,derfor kan dette være lurt å prøve seg litt frem på. Finner at man skal være forsiktig med marevan,vanndrivende,diabetes,østrogen og kortikoststeroider når man går på AD.Fant ingenting om gerimax ginseng..(Lommelegen)Men de skrev at listen ikke nødvendigvis var helt fullstendig. Ville nevnt det for legen neste gang for sikkerhets skyld,hvis ingen andre kommer med oppklarende innspill. (NHD?)

Lurer på det samme...:-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...