Gjest andre tilley Skrevet 7. januar 2001 Del Skrevet 7. januar 2001 hei jeg heter andre tilley,jeg fikk plutselige kraftige smerter i høyre arm/skulder i mars ,dro på legevakta å fikk diagnose akkutt myalgi fikk paralgin forte og brexidol.var sykemeldt i fire dager begynte å jobbe etter det .hadde fortsatt vondt i arm/sulder men ikke så kraftig som før tok paralgin forte å begynte å jobbe holdt ut ca en uke da gikk skulderbladet ut var hos nevrolog ,tok mange forskjelige rønkenbilder. konklusjon var betennelse nerve er,plexus bracilis to muskler fungerer ikke skulle se forbedring før et år ,men jeg har ikke blitt bedre har blitt værre kan det vøre feil diagnose? eller er det noe man kan få gjort med det, skulderbladet går ut bare jeg beveger armen opp fra livet har smerter nesten hele tida har nå hat dette i 11 måneder vært sjukmeldt siden, aktiv sjukmeldt ca 2 måneder men det gikk ikke bra er det noen behanlings form dette begynner å bli ganske lei ,ikke fått noe hjelp fra det offentlige,betalt nesten alt selv. håper på et oppløftende svar. andre tilley 0701-2000. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/14574-armskulder/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nina Lindstad, spesialist i allmennmedis Skrevet 9. januar 2001 Del Skrevet 9. januar 2001 Til Andre Tilley. Plagene dine kan absolutt være forenlig med skade av de nervene som forskyner den muskelen som holder skulderbladet inn mot ryggen. Muskelen heter subscapularis. nerven til denne kommer fra øvre deler av brachial-plexus-nervene. Disse kan skades ved drag av hode og skulder i motsatte retninger, evt. ved kraftig press av skulderen nedover. Hos noen blir muskel-lammelsen varig. En spesialist i anestesi/smertemedisin vil muligens kunne blokkere smertene med injeksjon. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/14574-armskulder/#findComment-70170 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.