Gå til innhold

Hva media og presse fortier

Anbefalte innlegg

...lar seg ikke skjule for de som har et sterkt ønske om å vise og fortelle alt:

http://fomi.ytring.dk/Verdenrundt/IsTerror2003.htm

Dette opprører deg kanskje, gjør deg sint og frustrert? Noen vil ikke vite om slikt, andre mener det er propaganda. Men les det, du har bare godt av det.

Hvor mye har NRK, NTB og Akersgatas parlament ført DEG bak lyset? Tør du tro på dette, eller vil du følge den «sikre, politisk korrekte mainstream»?

Og til deg som spør hvorfor jeg gjør dette: denne debattsiden representerer et gjennomsnitt av de som ferdes på Internett, det er stor trafikk og sjansen for å nå mange er større enn på mange andre debattsider, som fortrinnsvis er kuppet og teppebombet med flame og spam av PLO-fronten.

Jeg gjør dette fordi jeg har tillit til dolingene, at flertallet er voksne, reflekterte mennesker som kan veie opplysningene også fra en vinkel som ikke kommer til syne hos våre nyhetsleverandører.

Jeg kommer tilbake med mer.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/145826-hva-media-og-presse-fortier/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det ser jo ut som et flott, intelligent forum, helt i stil med gode gamle Radio Nightrocket, FMI etc. Ærlig talt - det er rimelig dumt å tro at man skal bli tatt seriøst med en slik tittel.

"............................"

En kan ikke rekke frem til alle, og du er fri til å tro hva du vil.

Men bildene lyver ikke, selv om språket ikke er gjennomsnitts glattkjeftet NRK-retorikk.

Annonse

Jeg kom ikke så lang ned. Dette minner mest om en neonazi side konstruert av en 15 åring, bare med motsatt fortegn.

Neo-nazi?

La meg bare fortelle deg at denne saiten er mild i forhold til det søppelet du finner på enkelte pro-palestinske nettsider.

Men, er man forutinntatt, så er man forutinntatt. Jøder har ingen forståelse eller berettigelse i en verden der mer enn halvparten av oss fortsatt vil ha proletariatets diktatur, som i anvendt praksis blir diktaturets proletariat.

Gjest lei møkka di

Neo-nazi?

La meg bare fortelle deg at denne saiten er mild i forhold til det søppelet du finner på enkelte pro-palestinske nettsider.

Men, er man forutinntatt, så er man forutinntatt. Jøder har ingen forståelse eller berettigelse i en verden der mer enn halvparten av oss fortsatt vil ha proletariatets diktatur, som i anvendt praksis blir diktaturets proletariat.

"Men, er man forutinntatt, så er man forutinntatt."

Der sa du noe. Gjenta det gjerne for deg selv *minst* tre ganger pr. dag.

Hvordan vet du at bildene ikke lyver?

«-Hvordan vet du at bildene ikke lyver?-»

Enkelt! Jeg bruker samme standard som mine meningsmotstandere når de hevder ektheten av bilder som angivelig viser amerikanere som torturerer irakere.

Eller mener du kanskje at den ene er mer troverdig enn den andre?

"Men, er man forutinntatt, så er man forutinntatt."

Der sa du noe. Gjenta det gjerne for deg selv *minst* tre ganger pr. dag.

Din signatur er tittelen på mitt svar til deg. Jeg håper du tar et hint.

Det er åpenbart at jeg treffer noen såre punkter, siden du kamuflerer deg bare for å slenge dritt. Våg å ta debatten, for du bestemmer ikke hva jeg skal skrive her allikevel.

Gjest Undrer på D

«-Hvordan vet du at bildene ikke lyver?-»

Enkelt! Jeg bruker samme standard som mine meningsmotstandere når de hevder ektheten av bilder som angivelig viser amerikanere som torturerer irakere.

Eller mener du kanskje at den ene er mer troverdig enn den andre?

Mao, du vet ikke.

Annonse

Gjest lei møkka di

Din signatur er tittelen på mitt svar til deg. Jeg håper du tar et hint.

Det er åpenbart at jeg treffer noen såre punkter, siden du kamuflerer deg bare for å slenge dritt. Våg å ta debatten, for du bestemmer ikke hva jeg skal skrive her allikevel.

Jeg slang ikke dritt, jeg ga et velmenende råd. Det er ikke bare "de andre" som er ensporet og gjentar seg selv. Det gjelder i høyeste grad deg også.

Gjest lei møkka di

Diskutér sak - ikke person!

Det er det jeg gjør. Hevder at innleggene dine er ensporet, jeg har ikke sagt et ord om Mr Kahn som person, annet enn å hevde du er ensporet. Det er bare å lese innleggene dine for å få plenty med beviser på den påstanden. det verste er nok at du er ensporet nok til ikke å skjønne at innleggene dine ikke tjener den sak du forfekter, heller tvert imot. Folk har større evne til å tenke selv og se nyanser enn du gir dem kreditt for.

Noen som snakker om ømme punkt her? *flirer rått*

Det er det jeg gjør. Hevder at innleggene dine er ensporet, jeg har ikke sagt et ord om Mr Kahn som person, annet enn å hevde du er ensporet. Det er bare å lese innleggene dine for å få plenty med beviser på den påstanden. det verste er nok at du er ensporet nok til ikke å skjønne at innleggene dine ikke tjener den sak du forfekter, heller tvert imot. Folk har større evne til å tenke selv og se nyanser enn du gir dem kreditt for.

Noen som snakker om ømme punkt her? *flirer rått*

Du er fortsatt uten saklige argumenter. Hva du mener om meg og mine innlegg er meg hakkende likegyldig.

Diskutér sak - ikke person!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...