Gjest Usikker70 Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Hei Fikk ett barn for 2 år siden og ble gravid på 3 forsöket. Har nå forsökt å få et barn til i over 1,5 år. Vi har värt på utredning og alt er normalt med begge to. Jeg forsöker nå å ikke fokusere så mye på det og pröve å leve normalt, for det har värt mye stress .. men så slo det meg at kanskje årsaken er at jeg for 12-13 år siden ble smittet av en kjönnsvorte. Fikk behandling av lege og hjemme med å smöre på noe som sved (noe blått) og den gikk bort. Siden har jeg ikke hatt tegt til vorte, men jeg klör av og til på det punktet der vorten satt. Det kommer å går. Jeg har i löpet av disse årene värt på mange gyn.undersökelse i löpet av disse årene og alltid fått beskjed om at det ikke er noe galt. Mitt spörmål er: Kan det väre denne klöen på det punktet der vorten satt som kan väre årsaken til at jeg ikke blir gravid? Understreker at jeg klör bare av og til men lengere oppehold imellom hver gang. Kan jeg ha blitt steril? Hvordan kan man sjekke det? Jeg har som sagt gjort en del undersökelser nå i forbindels med vår "barnlöshet og som sagt er beskjeden at alt er bra - men jeg har ikke nevnt for de dette med vorten? Bör jeg gjöre det? Kan det väre en vorte der som ikke synes? Bör jeg gå til en gyn undersökelse? Finns det noen forklaring til at det klör akkurat på det punktet der vorten en gang satt? På forhånd takk for ditt svar. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/145846-kj%C3%B6nnsvorte-og-graviditet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrobiologi Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Jeg er stort sett ganske forsiktig med å gi bastante svar. Men denne gangen er jeg ganske klar: det at du har en gang for mange år siden hatt kjønnsvortyer har ikke noe med ditt nåværende problem å gjøre, at du har vanskelig for å bli gravid. Det skader selvfølgelig ikke å nevne det ved en neste kontakt, men jeg kan ikke tenke meg at du får noe annet svar. Det er ikke umulig at den kjemiske påvisrkningen av slimhinnen kan være medvirkenede til kløen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/145846-kj%C3%B6nnsvorte-og-graviditet/#findComment-926029 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.