Gå til innhold

21 år: Vond rygg som kommer og går...?

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er ei 21 år gammel jente med ryggvondt som jeg ikke skjønner hva kommer av.

Nå har jeg hatt vondt i korsryggen i en mnd snart, men med et par uker uten vondt.

Det begynte med en kink jeg fikk av å ikke gjøre noe spesielt, skulle bare legge noe ned på et bord. De første dagene etter kinken var det temmelig vondt når jeg gikk og egentlig hele tiden. Nå er det en evig murring i korsryggen, nesten så jeg kjenner at det er vondt når jeg trykker der. Fatter ikke hva det kommer av! Er normalt sprek, trener og har aldri hatt ryggproblemer før, og tenkte at dette gikk vel over. Jeg er ikke den som legger meg ned for litt ryggsmerter, men nå er jeg lei!

Har hørt at så lenge noe ikke er akutt, er det ikke noe legen kan gjøre, derfor spør jeg her...Hva kan jeg gjøre? Noen som har opplevd det samme? Det kjennes ekstra godt etter trening, men jeg greier å leve helt normalt... Likevel vil jeg gjerne ha en normal korsrygg!

På forhånd takk for svar:)

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...