Gå til innhold

Diagnose av fastlege


Gjest Ayhla

Anbefalte innlegg

Gjest Ayhla

Hei jeg har fått diagnosen Bipolar 1 av fastlegen min.

Hanhar satt meg på opptrapping av Lithium. Har ikke tatt noen plodpøver eller andre prøver før jeg begynte. Etter at jeg har lest litt rundt om på nettet, er visst dette noe uvanlig?

Ble litt usikker fordi det stod at det var masse prøver man skulle gjennom før man startet med lihium. Jeg har vel også lest noe om at det skal en mer kvalifiset fagperson til for å sette en slik diagnose?

Takknemlig for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det er vanlig at behandling av bioplar i hvert fall skal igangsettes av spesialist (psykiater), ja. Hva om du ber legen henvise deg til psykiater, det burde ikke være urimelig, sida han mener du har bipolar I.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg ville forlangt en bedre utredning, ikke minst i form av diverse blodprøver, før jeg begynte på noen medisin.

Jeg ville vel også sett meg om etter en annen fastlege. Dette virker ikke seriøst.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...