Gå til innhold

Mørke flate flekker på venstre bryst.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Det er ikke bare pigmentflekker da. Jeg har oppdaget at jeg ofte har "føflekker" som dukker opp etter sommere med mye sol og når jeg har vært brun. Slike som jeg aldri har vært før. Hold øye med flekkene om de skifter farge, blir utydelige i kantene eller klør må du kontakte lege.

Mvh

Gjest Wita

Det er ikke bare pigmentflekker da. Jeg har oppdaget at jeg ofte har "føflekker" som dukker opp etter sommere med mye sol og når jeg har vært brun. Slike som jeg aldri har vært før. Hold øye med flekkene om de skifter farge, blir utydelige i kantene eller klør må du kontakte lege.

Mvh

Klør ikke og er ikke utydelige i kantene.

Kan hende det bare er pigentflekker,men litt rart er det,for jeg har ikke solt meg toppløs på mange år.

Bare tatt solarium.

mil1365380270

Klør ikke og er ikke utydelige i kantene.

Kan hende det bare er pigentflekker,men litt rart er det,for jeg har ikke solt meg toppløs på mange år.

Bare tatt solarium.

Pigmentflekker kommer frem i sol og solarium, men bare da. Altså, det er da de blir mørkere enn når du ikke er i solen.

Hvis det bare er huden som har skiftet farge, det er ingen forandringer i hudoverflaten, og de ikke skifter farge, tror jeg du kan ta det med ro.

Pigmentflekker kommer med alderen (hva nå det vil si, har aldri hørt om noen aldersgrense..), og hvis man tar antibiotika og går i solen/solarium. Som jeg vet...

Føler du deg usikker, gå til legen, det ligger og gnager i bakhodet ditt, uansett. Like godt å bli kvitt det :-)

Gjest Wita

Pigmentflekker kommer frem i sol og solarium, men bare da. Altså, det er da de blir mørkere enn når du ikke er i solen.

Hvis det bare er huden som har skiftet farge, det er ingen forandringer i hudoverflaten, og de ikke skifter farge, tror jeg du kan ta det med ro.

Pigmentflekker kommer med alderen (hva nå det vil si, har aldri hørt om noen aldersgrense..), og hvis man tar antibiotika og går i solen/solarium. Som jeg vet...

Føler du deg usikker, gå til legen, det ligger og gnager i bakhodet ditt, uansett. Like godt å bli kvitt det :-)

Tror du har rett i at det kan være alderen. Er snart 38.

Har ikke tatt solarium siden i fjor,men det kan godt hende at jeg har hatt det lengre enn jeg har vært klar over.

Kanskje ikke flink nok til å studere puppene.

Får følge litt med fremover.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...