Gå til innhold

Juletrefest


Nedia

Anbefalte innlegg

Hei. I dag har jeg vært på juletrefest. Var sammen med hele familyen. Barnehagen til lillesøstra mi som hadde festen. Var redd på forhånd. Kaker og sånn.... Men jeg slapp å spise kake, nøyde meg med et glass brus. Skulle ønske jeg var 5 år igjen.... Lillesøstra mi er kjempe søt. Hun var med i et skuespill og så sang alle sammen mange sanger. Kjempe søtt! Jeg har også lyst til å være liten og søt. Ingen bekymringer, ingen problemer.

Er veldig glad i lillesøstra mi. Kanskje fordi hun er veldig lik meg. Er redd for at hun skal bli som meg. Få masse problemer og bli misslykka. Men en ting er i hvert fall sikkert: JEG SKAL ALLTID VÆRE DER FOR HENNE, UANSETT.

Skulle ønske jeg hadde en storesøster selv... Har en storebror som er 10 år eldre enne meg. Han er jeg veldig glad i. Er vel egentlig gladest i han av alle i familien.

Kan ikke noen gjøre meg til 5 år igjen? ! Så jeg kan gjøre alt om igjen.

stor klem i fra ho

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jorunn Sundgot-Borgen, Doktor Scient

KJære Nedia

Det er et ærlig of flott innlegg du har. Tror mange ønsker seg tilbake til "problemfrie" barneår". Det er godt å høre hva dine søsken betyr for deg ..ta vare på det og vit at de sikkert kjenner det samme ovenfor deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...