Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har klart det. Jeg er virklig røykfri. 2 Måneder siden min siste illeluktende sneip. Ikke plaster, tyggegummi eller andre substitutter. En 24 år gammel uvane og 30 rullings om dagen er historie.

Gjett om jeg er stolt!

Av og til hender det at jeg får lyst på røyk, men det blir sjeldnere og sjeldnere, og går fortere og fortere over.

Luktesans er bedre, smaks-sansen er bedre, puster lettere, og har til og med begynt å trene.

Og det skader heller ikke at jeg nå slipper å kjøpe ny tobakkspakke annenhver dag til Kr 150,- pr stk :)

Fortsetter under...

Gjest sliter nå jeg .... etter 4 måneder
Skrevet

Gratulerer !!!!

Jeg har vært røykfri siden januar, altså nå hele 4 måneder :o), jeg brukte heller ingen hjelpemidler for å slutte, ikke engang den berømte boken :o).

Men jeg vil at du skal vite,

etter to - tre måneder uten røyk kom SUGET noe ENORMT ...

Den dag i dag merker jeg at det er en god kamerat som ikke er med oss på verandaen ......

Får mer og mer lyst på røyk .... to av de som sluttet sammen med oss har begynt å røyke igjen ....

Skrevet

Gratulerer !!!!

Jeg har vært røykfri siden januar, altså nå hele 4 måneder :o), jeg brukte heller ingen hjelpemidler for å slutte, ikke engang den berømte boken :o).

Den dag i dag merker jeg at det er en god kamerat som ikke er med oss på verandaen ......

Får mer og mer lyst på røyk .... to av de som sluttet sammen med oss har begynt å røyke igjen ....

Uffda...

Nå ble jeg bekymret.....

Ja-ja, får ta det etterhvert som det kommer. Gir meg ikke frivillig nå. Sta som f....

Lykke til videre da. Hold ut!

• 2 måneder senere...
Gjest Slattum-Trond
Skrevet

Gratulerer !!!!

Boken til Allen Carr er sannsynligvis AKKURAT det du og Tøffer'n trenger for ikke å sprekke.

Forskjellen på denne metoden og den du nå måtte ha brukt, er måten du lærer deg å tenke om røyking på. Istedetfor å savne røyken, og feilaktig føle at du har gitt avkall på noe som hjelper deg til å slappe av og kose deg (en røyker MÅ faktisk ha røyk for i det hele tatt å føle seg normal!), så gleder du deg over at du har vunnet friheten tilbake fra røyke-helvetet, at du selv bestemmer over ditt eget liv, og at du slipper å røyke!

Som en bonus får du bedre helse, form og økonomi. Jeg har til og med fått bedre humør! Jeg har vært kjent for å være en utålmodig hissigpropp. Mye av dette (ikke alt, da...) forstår jeg nå at skyldtes irritasjon over alt som kom i veien for at jeg skulle få meg en røyk. Før i tiden maste ungene mine alltid på meg - nå bare spør de om ting, ber om hjelp, eller vil leke. Det pussige er at det er jo ikke de som har sluttet å røyke...

Så LES boken, og vær kvitt røykesavnet for alltid!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...