Gå til innhold

Keffer har du ikkje bart??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den nye, "Ka du mein", mens han løfter på badehådkleet er også bra..

...for en ufordragelig fyr, fint at de har valgt en nordlending, det bare forsterker ufordrageligheten...

Tror ikke jeg har sett den med løfting av håndkleet! *gleder meg*

Den med "ska vi slåss?" er også bra, men den med barten gjorde at jeg nesten datt av sofaen første gangen!! *he he*

Tror ikke jeg har sett den med løfting av håndkleet! *gleder meg*

Den med "ska vi slåss?" er også bra, men den med barten gjorde at jeg nesten datt av sofaen første gangen!! *he he*

hehe Han er en sånn type som kunne finne på å håndhilse på alle i en offentlig heis - det har jeg alltid ønska å gjort! :)

Annonse

Gjest Sniff

Ja! For VG!

Utrolig morsom om en spjælete nordlending som sitter i adstu og forgjeves prøver å oppnå kontakt med en fyr som har nesa godt plantet i VG. "Dagen blir ikke den samme uten..."

Aha.. Det meste av min reklame-TV titting er for øyeblikket på opptak så jeg kan se det når det passer meg, og da spoler jeg jo forbi reklamene ;-)

Den nye, "Ka du mein", mens han løfter på badehådkleet er også bra..

...for en ufordragelig fyr, fint at de har valgt en nordlending, det bare forsterker ufordrageligheten...

"fint at de har valgt en nordlending, det bare forsterker ufordrageligheten..."

Så nordlenninger er pr.def. ufordragelige?

"..........................."

Annonse

Gjest zeinfeld

"fint at de har valgt en nordlending, det bare forsterker ufordrageligheten..."

Så nordlenninger er pr.def. ufordragelige?

"..........................."

Ikke alle da, men de fleste kjenner nok svært mange nordlendinger som man kan putte i båsen ufordragelige.

La meg si det slik da, at det finns ufordragelige mennesker i alle landsdeler, men Nord-Norge har kanskje en noe høyere andel enn andre landsdeler.

Fornøyd nå?

Gjest det forteller heller mer om ditt synspunkt på folk du ikke kjenn

Ikke alle da, men de fleste kjenner nok svært mange nordlendinger som man kan putte i båsen ufordragelige.

La meg si det slik da, at det finns ufordragelige mennesker i alle landsdeler, men Nord-Norge har kanskje en noe høyere andel enn andre landsdeler.

Fornøyd nå?

Fordommer, fordommer, fordommer.

mil1365380270

Fornøyd nå?

Og hva slags grunnlag har du for å si det?

Hva med folk fra Bergen, Bærum, Toten eller Bøler?

Hvor kommer du fra?

Fornøyd nå?

Tja...fornødt med klarheten i uttalelsen, ja. Men intelligensen i uttalelsen, nope.

".........................."

Gjest dairy

Fornøyd nå?

Ska vi slåss?!!

Fornøyd nå?

Spør du meg så har østlandet ink. Oslo den største andelen ufordragelige mennesker her i landet...

Gjest zeinfeld

Spør du meg så har østlandet ink. Oslo den største andelen ufordragelige mennesker her i landet...

Det er jeg ikke enig med deg i, tiltross for at jeg hverken kommer fra Oslo eller Østlandet.

Men min oppfatning av nordlendingers høye "ufordragelighetsandel" er jo selvfølgelig svært subjektiv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...