Gå til innhold

Selvmordsfoelelser


Oslice

Anbefalte innlegg

Hei-

Er en 26 aar gammel jente som har gaatt paa antidepressiva i 2 aar naa. I det siste har jeg blitt verre og har faatt episoder hvor jeg bare har lyst til aa ta livet av meg. Vet ikke hva skal jeg gjoere? Er det andre som har det paa samme maaten? Er redd for at det gaar mot enden. Raad???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tiritus

vet ikke om det kan sammenlignes, men jeg hadde selvmordstanker i en lang periode,men det gikk over av seg selv heldigvis. det begynte å gå over da jeg følte at det gikk bedre i livet mitt, jeg ble kjent med nye mennesker i den tiden, det gikk bra på jobben, osv.

har lest som om folk som kan få det verre av å gå på antidepressiva,hva med å bytte merke?

uansett, mitt forslag er at du gjør noe nytt i livet ditt.prøv å fokuser på de menneskene som er rundt deg, i steden for alt som er "inni deg",alle tankene dine.når de depressive tankene kommer så tving deg selv til å gjøre noe annet, gå en tur til kiosken ,ring noen hyggelige mennesker, se på et morsomt tvprogram,eller lignende.vet ikke om dette en noe bra råd, men, men det går jo an å prøve.kanskje du bare må ta tiden til hjelp, og vente på at det går over.men husk:fokuser på det positve!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...