Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg vasket kjøkkenbenken istad men en klut, da det plutselig stakk til i tommelen. Jeg knuste et glass forrige uke, og hadde tydeligvis ikke fått vekk alt av skår. Et minimalt glass-skår satt seg i tommelen min, og nå får jeg det ikke ut!

Når jeg klemmer på tommelen kjenner jeg at det er "noe" der inne, men det var jo bare et lite stikk så jeg har ikke noe stort sår som jeg kan prøve å presse skåret ut av.

Det er vel ikke farlig om jeg lar vær å ordne noe mer med det? Dvs at jeg ikke prøver å ta det vekk. Da blir det vel inni tommelen min da. Og det er kanskje like greit?

Jeg er litt hysterisk for sånt etter at onkelen min sa jeg kunne dø av blodforgiftning hvis han ikke fikk ta ut en flis av fingeren min da jeg var lita jente.. =/

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/146038-glass-sk%C3%A5r-i-fingeren/
Del på andre sider

Fortsetter under...

mil1365380270

Kort tid tilbake var det en sykepleier som spurte hva som skjedde med små biter fra sprøytespissen (hun hadde sett det var sånne av og til), når hun stakk inn nålen. Leste aldri svaret, men du finner det sikkert :-)

Trefliser kommer i alle fall ut, i verste fall med en betennelse.

Gjest midia

Kort tid tilbake var det en sykepleier som spurte hva som skjedde med små biter fra sprøytespissen (hun hadde sett det var sånne av og til), når hun stakk inn nålen. Leste aldri svaret, men du finner det sikkert :-)

Trefliser kommer i alle fall ut, i verste fall med en betennelse.

Jeg ble "operert"av min mann i dag for jeg har gått en uke med en blyantspiss i langfingeren.

Vi brukte synål og fikk ut halve spissen,nå får resten bare sitte igjen til den finner det for godt å komme ut selv.

Jeg også lurer på om det kan gjøre "skade"

Gjest siria

Jeg ble "operert"av min mann i dag for jeg har gått en uke med en blyantspiss i langfingeren.

Vi brukte synål og fikk ut halve spissen,nå får resten bare sitte igjen til den finner det for godt å komme ut selv.

Jeg også lurer på om det kan gjøre "skade"

Blyant er vel ikke bra? Glass er vel mindre farlig tror jeg, men det er greit å få det ut da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...