Gå til innhold

isolasjon og meningsløshet


Gjest ensom2

Anbefalte innlegg

Gjest ensom2

Jeg har vært flinkere i det siste å være sosial sammens med dem jeg studere med. Greit der og da. Klarer på en måte ta på en slags maske.

For inni er jeg sliten og tenker mye på døden. Kjenner meg bare enda mer ensom når jeg er alene igjen. Ser ikke vits i å leve. Få barn, feste eller gjøre andre "vanlige" ting som jeg burde gjøre nå.

Det gir meg ingenting.

Verken medisin eller terapi hjelper. Vært innlagt uten at det heller har hjelpt. Vært psyk i mange år.

Lei og oppgitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest livet kan snu

Hei!

Har det mye på samme måten. Føler meg utenfor i det sosiale livet enten det er blant venner eller på jobben. Men det er viktig å komme seg ut! Gjør ting som kan gjøre deg glad som f.eks. trene, gå turer, sitte på cafe og se på mennesker, spise god mat, gå på kino etc. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...