Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest tech
Skrevet

jeg er gravid og trenger litt råd. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Tenker at dette er absolutt ikke bra tid for oss å bringe barn til verden. Jeg er også livredd for å ta abort fordi jeg har tatt 2 tidligere aborter og er redd for at jeg da i fremtida ikke kan få barn når jeg har lyst.

Samtidig så er det fryktelig vanskelig å tenke på å ikke beholde det fordi jeg allerede føler meg knyttet til det som vokser inne i meg. Bare følelsen av litt kvalme og sulten også det at brystene er noe så innmari ømme.. sånne ting Vet ikke hva jeg skal gjøre. Skal til lege på mandag men klarer knapt å vente til jeg får snakket med henne.

Derfor skriver jeg her. Er fryktelig lei meg og forvirret.

hjelp jeg er gravid....

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg synes folk er så kravstore! Du er redd for å ikke kunne få barn akkurat når du har lyst, og har allerede tatt livet av to! Ja, da kan du bare være redd!

Når tror du at du får lyst da? Om tre aborter til? Fire? Tenk om du får lyst om fire måneder?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...