Gjest tech Skrevet 7. mai 2004 Skrevet 7. mai 2004 jeg er gravid og trenger litt råd. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Tenker at dette er absolutt ikke bra tid for oss å bringe barn til verden. Jeg er også livredd for å ta abort fordi jeg har tatt 2 tidligere aborter og er redd for at jeg da i fremtida ikke kan få barn når jeg har lyst. Samtidig så er det fryktelig vanskelig å tenke på å ikke beholde det fordi jeg allerede føler meg knyttet til det som vokser inne i meg. Bare følelsen av litt kvalme og sulten også det at brystene er noe så innmari ømme.. sånne ting Vet ikke hva jeg skal gjøre. Skal til lege på mandag men klarer knapt å vente til jeg får snakket med henne. Derfor skriver jeg her. Er fryktelig lei meg og forvirret. hjelp jeg er gravid.... 0 Siter
Niobe Skrevet 7. mai 2004 Skrevet 7. mai 2004 Jeg synes folk er så kravstore! Du er redd for å ikke kunne få barn akkurat når du har lyst, og har allerede tatt livet av to! Ja, da kan du bare være redd! Når tror du at du får lyst da? Om tre aborter til? Fire? Tenk om du får lyst om fire måneder? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.