Gå til innhold

Gamle griser og unge jenter

Anbefalte innlegg

Var ute i går kveld og tok et glass vin med en venninne. Vi ble sittende tett innpå et bord med 3 menn og en kvinne, alle på vår alder, sånn midt i 30-årene. Etter en stund kom to purunge jenter, vi var enige om de knapt kunne være lovlige! Den ene mannen, han var ekkel!, tok den ene av jentene på fanget og var bare så ekkel! Jentene syntes selvfølgelig det var stas å bli lagt merke til av en voksen mann, men vi ble rent kvalme. Usj.

Kan ikke menn holde seg til voksne damer i alle fall? Må de ut etter dem de i verste fall kunne vært faren til?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/146080-gamle-griser-og-unge-jenter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 115
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• serendipity

7

• Lillemus

5

• shandy

5

• laguna1365380434

3

Gjest Voksentoppen institutt

Hvorfor er det en selvfølge at purunge jenter synes det er stas å få denne type oppmerksomhet fra "gamle griser"?

Opplever du det som truende at du blir forbigått av unge kvinner? For å si det slik -- det blir nok verre med årene... :)

serendipity

Hvorfor er det en selvfølge at purunge jenter synes det er stas å få denne type oppmerksomhet fra "gamle griser"?

Opplever du det som truende at du blir forbigått av unge kvinner? For å si det slik -- det blir nok verre med årene... :)

Eh....Om de ikkehadde syntes det var stas hadde de vel flyttet seg el l. Tror ikke Lillemus ville hatt vanskligheter med å se om jentene fant det ubehaglig.

Annonse

serendipity

Så du klarer altså ikke å besvare spørsmålet?

:)

Nå var det vel strengt tatt ikke til meg, men siden jeg skrev en kommentar alikevel så kan jeg jo fortsette :-) Jeg mente bare å poengtere at Lillemus ikke sa noe om at hun mente det var en selvfølge.

Så som mitt svar til det du spør om så er vel det HELT idividuelt. Kommer an på fremgangsmåten, omstendighetne, utseende og alder til mannen, om det er alkohol med i bildet osv. Det er jo komplett umulig å gi et entydelig svar på ditt spørsmål.

Nå var det vel strengt tatt ikke til meg, men siden jeg skrev en kommentar alikevel så kan jeg jo fortsette :-) Jeg mente bare å poengtere at Lillemus ikke sa noe om at hun mente det var en selvfølge.

Så som mitt svar til det du spør om så er vel det HELT idividuelt. Kommer an på fremgangsmåten, omstendighetne, utseende og alder til mannen, om det er alkohol med i bildet osv. Det er jo komplett umulig å gi et entydelig svar på ditt spørsmål.

Vi vil gjerne minne deg om hva "Lillemus" faktisk skriver:

"Jentene syntes selvfølgelig det var stas å bli lagt merke til av en voksen mann, men vi ble rent kvalme. Usj."

Vi gjentar: "selvfølgelig"...

Mitt første spørsmål til "Lillemus", som du har forsøkt å besvare, er relatert til dette "selvfølgelig".

At noen jenter kan like å få oppmerksomhet fra gamle griser, er godt mulig. Men jeg kan ikke se at det er "selvfølgelig" at jenter skal like oppmerksomhet fra gamle griser.

Opplever det overhode ikke som truende! Disse ekle fyrene tiltalte meg ikke på noen som helst måte. :o)

Det så i alle fall ut som om ungjentene syntes det var stas. Vi håpet bare de ikke gjorde noe uklokt...

"Jentene syntes selvfølgelig det var stas å bli lagt merke til av en voksen mann, men vi ble rent kvalme. Usj."

Mitt første spørsmål til "Lillemus", som du har forsøkt å besvare, er relatert til dette "selvfølgelig".

At noen jenter kan like å få oppmerksomhet fra gamle griser, er godt mulig. Men jeg kan ikke se at det er "selvfølgelig" at jenter skal like oppmerksomhet fra gamle griser.

Herregud så pirkete du er. Mange unge jenter synes det er stas å bli lagt merke til av såpass voksne menn, disse to var intet unntak. Ta bort den "selvfølgelig"'en da, blir det mer forståelig for deg da?

Opplever det overhode ikke som truende! Disse ekle fyrene tiltalte meg ikke på noen som helst måte. :o)

Det så i alle fall ut som om ungjentene syntes det var stas. Vi håpet bare de ikke gjorde noe uklokt...

Vel, i ditt innlegg virket du nesten litt bitter. Men siden du nå bedyrer at hendelsen ikke gjorde særlig inntrykk, så... Likevel valgte du å starte en egen tråd... Men det hjalp kanskje å snakke om det?

serendipity

Jeg vil ikek tro at det lå så mye mer bak selvfølgelig. Tror også Lillemus skjønner at ikke alle sytnes dette er stas. Men de fleste syntes jo det er stas med oppmerksomhet og komplimenter, så lenge det ikke er "klåing".

Herregud så pirkete du er. Mange unge jenter synes det er stas å bli lagt merke til av såpass voksne menn, disse to var intet unntak. Ta bort den "selvfølgelig"'en da, blir det mer forståelig for deg da?

Lillemusa, da -- irriterer det deg at jeg forholder meg til det du faktisk skriver?

Men hvordan vet du at mange jenter synes det er stas å få oppmerksomhet fra gamle griser -- egne erfaringer?

Annonse

Jeg vil ikek tro at det lå så mye mer bak selvfølgelig. Tror også Lillemus skjønner at ikke alle sytnes dette er stas. Men de fleste syntes jo det er stas med oppmerksomhet og komplimenter, så lenge det ikke er "klåing".

Mener du for alvor at de fleste synes det er stas med oppmerksomhet fra gamle griser?

Du kanskje, men... de fleste?

Gjest bjelke

Vel, i ditt innlegg virket du nesten litt bitter. Men siden du nå bedyrer at hendelsen ikke gjorde særlig inntrykk, så... Likevel valgte du å starte en egen tråd... Men det hjalp kanskje å snakke om det?

Du er visst mann. Og en mannsgris selv, så det beste forsvar for deg og din art er jo å kalle alle protester for sjalusi.

serendipity

Mener du for alvor at de fleste synes det er stas med oppmerksomhet fra gamle griser?

Du kanskje, men... de fleste?

Hallo???? De fleste syntes vel det er stas med oppmerksomhet fra menn (uansett). Ja, prøv nå ikke å ta det helt bokstavelig da! OG jo selvfølgelig syntes jeg det er hyggelig med oppmerksomhet fra menn i form av et blikk eller en kommentar (såfremt den ikke er slibrig). Nå er jeg 30 år da men jeg synts jo også det var hyggelig "i min ungdom".

Du er visst mann. Og en mannsgris selv, så det beste forsvar for deg og din art er jo å kalle alle protester for sjalusi.

Hva bygger du den konklusjonen på? Om jeg er kvinne eller mann, er vel denne saken uvedkommende. Men jeg registrerer at du ikke liker at jeg ikke tror alle jenter liker å få oppmerksomhet fra gamle griser.

Din erfaring tilsier kanskje noe annet? :)

Gjest bjelke

*hvisker* Nå begynner denne institutt-mannen å ligne vår kjære Mislykket, syns jeg. ;-)

Hallo???? De fleste syntes vel det er stas med oppmerksomhet fra menn (uansett). Ja, prøv nå ikke å ta det helt bokstavelig da! OG jo selvfølgelig syntes jeg det er hyggelig med oppmerksomhet fra menn i form av et blikk eller en kommentar (såfremt den ikke er slibrig). Nå er jeg 30 år da men jeg synts jo også det var hyggelig "i min ungdom".

Jeg registrerer at du likte å få oppmerksomhet fra gamle griser. Min erfaring er at ikke alle jenter liker det -- noen, om ikke de fleste, synes gamle griser er frastøtende.

Men vi er jo alle forskjellige... :)

serendipity

Jeg registrerer at du likte å få oppmerksomhet fra gamle griser. Min erfaring er at ikke alle jenter liker det -- noen, om ikke de fleste, synes gamle griser er frastøtende.

Men vi er jo alle forskjellige... :)

*resignerer* Du vil vel ikke skjønne.... ; eller så må se om jeg kan finne en mocca- skje. En t-skje er tydelivis for stor.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...