Gå til innhold

Hei Bugge!


berbix

Anbefalte innlegg

Takk for alle gode svar. Fikk som sagt tablettene av lege i går. Det uungåelige har skjedd og samboeren min flytter ut idag. når dette er over og han er borte har jeg nok et behov for å komme meg ut. Blir nok en tur på puben. Jeg burde kansje vente med å starte med pillene til i morgen eller mandag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bugge1365380662

hei! Ja nå skjønner jeg at det sikkert kjennes litt voldsomt ut alt som skjer med deg.Det kan sikkert være greit å komme seg litt ut,men prøv å ta det litt med måte,så det ikke bare blir verre.Å våkne opp elendig og fyllesjuk vil sikkert ikke gjøre at du føler deg bedre.Om du venter et par dager før du starter opp med efexor gjør sikkert ikke noe fra eller til.Men husk at hvis du før har hatt tendensen til å døyve ensomhet,uro og smerte med alkohol,er du i en situasjon nå da du bør passe deg litt. Et samlivsbrudd et tøft.Og det kan sikkert være lurt nå og tenke over(gjerne sammen med terapeuten) måter å mestre det på.Det kan være alt fra hard trening,raske gåturer,håndarbeid og sikkert mange andre ting.Prøv så godt du kan å ta tak i livet ditt på en konstruktiv måte.Og ikke vær for streng mot deg selv de gangene du ikke greier det.Vi snakkes.Ta vare på deg selv så godt du klarer. Vennlig hilsen bugge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...