Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Etter trehogst rundt huset mitt i fjor, har jeg sikret meg en trekubbe på 28 cm i dameter, 65 cm høg. Har satt den på uteplassen og tenkte å sette planter oppå den. Hvordan gjør jeg det? Må jeg spikre fast en urne" Setter jeg en urne der, faller den nok ned (er noe værhardt) og knuses.

Det står flere stubber igjen etter de avsagde trærne. Hvilke blomster er pent å sette rundt disse?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/146102-blomster-p%C3%A5-trestubbe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest selje

Hvordan du får urnen til å stå, vet jeg ikke, ettersom jeg ikke er så praktisk av meg. Hadde det vært meg, ville jeg vel valgt en trebutt eller noe, og satt i solide skruer..

Men til hva slags blomster: blomkarse er nydelig, med blomster i lysegult og mørkegult og rødt og oransje, og den har jo "ranker" og vil "kle" stubbene.

Bor du ikke for langt nord, kan du jo prøve grønn eføy også!

Gjest Wita

Hvordan du får urnen til å stå, vet jeg ikke, ettersom jeg ikke er så praktisk av meg. Hadde det vært meg, ville jeg vel valgt en trebutt eller noe, og satt i solide skruer..

Men til hva slags blomster: blomkarse er nydelig, med blomster i lysegult og mørkegult og rødt og oransje, og den har jo "ranker" og vil "kle" stubbene.

Jeg har blomster på en trekubbe hvert år. Bruker en litt tung krukke som jeg fyller med grus,og jord over.

Det går så greit så.

Har aldri blåst ned,men det hender at det kan gå litt villt for seg guttungen sparker fotball i hagen. Så det har jo hendt at den har deist i bakken av den grunn.

Takk for tipsene. Skal se om jeg finner blomkarsefrø mandag. Jeg bor ikke for langt nord for eføy, for nabooen har! Pleidde å stjele et blad av og til, for det var yndlingsretten til min datters vandrende pinner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...