Gå til innhold

NHD/ Lamictal- soling- soalarium


Gjest Hannna

Anbefalte innlegg

Gjest Hannna

Hei

Jeg har hørt at det er en del medisner man skal være litt forsiktig med i solen.

Hvordan er det å sole seg og ta solarium når man bruker Lamictal?

Håper det ikke er noe problem, da jeg elsker solen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest LucySky

Søk på Lamictal på nettet og se hva som står der av bivirkninger.

Sjøl har jeg bare opplevd at visse typer antibiotika virker på den måten. Men da står det oftest på lappen som følger med medisinen, eller du kan i alle fall sjekke på nettet.

(Av og til heter den virkningen noe med foto-...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

solens datter

Søk på Lamictal på nettet og se hva som står der av bivirkninger.

Sjøl har jeg bare opplevd at visse typer antibiotika virker på den måten. Men da står det oftest på lappen som følger med medisinen, eller du kan i alle fall sjekke på nettet.

(Av og til heter den virkningen noe med foto-...)

Hei! Lamictal har jeg ingen erfaring med, men jeg fikk masse sol-eksem av Anafranil da jeg brukte det for en del år tilbake. Men det er jo en annen type medisin. Ønsker deg lykke til med soling :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...