Gå til innhold

Troen på mennesker

Anbefalte innlegg

Gjest desillusjonert

Som middelaldrende er jeg plutselig blitt innesluttet, vegrer meg for å snakke med maennesker fordi jeg er redd for å si noe galt, bli ledd av. Jeg som før var sosial og sprudlende, elsket å være ute blant folk liker meg nå best i min egen hule. Venner har jeg, men det er få jeg stoler på. Det virker som folk er mer forståelsesfulle når du har problemer enn når livet tilsynelatende går på skinner....er jeg i ferd med å brennes ut?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/146148-troen-p%C3%A5-mennesker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest LucySky

Hvem er det som har mener du har sagt noe galt, hvem er det som har ledd av deg?

Når var det at det vippet for deg, fra å være sprudlende og sosial til å føle deg sviktet?

(Ikke spydig, spør av interesse).

Ellers vet man jo fra seg sjøl ( i alle fall gjør jeg det) at det er lettere å overkomme "dørstokkmila" når noen virkelig har problemer enn når alt bare glir og ser dagligdags ut.

Andre folk har jo også sitt.

Når var det det tippet i ditt liv?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...