Gå til innhold

jerntabeletter og sort avføring?

Anbefalte innlegg

Gjest litt bekymret jeg

Har tatt jerntabeletter i tre-fire dager nå før jeg får menstruasjonen (har store blødninger og pleier å bli slapp). De siste dagene har jeg merket bitte små sorte "korn" i avføringen min.. Kan dette være pga jerntabelettene? Har tatt avføringsprøver for 1 1/2 mnd siden da jeg hadde noe lignende og de viste at det ikke var blod. Legen mente det sorte kunne komme av jerntab. Men er likevel litt bekymret...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/146150-jerntabeletter-og-sort-avf%C3%B8ring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche

Man får alltid sort avføring av jerntabletter.

Husker selv at jeg begynte å ta jern under første svangerskapet og ble vettskremt når jeg såg dette. Men det er jernen som gjør det ja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...