Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp blitt overført fra BUPP til VOPP og må betale for timene jeg har der. Jeg har fått utdelt egenandelkort men er ikke nådd grensen ennå. Da hun som jeg går til på VOPP spurte om jeg hadde frikort svarte jeg ja, da jeg trodde hun mente egenandelkortet... Det er jo feil har jeg funnet ut etterhvert, siden frikort er noe en får av trygdekontoret etter å ha nådd egenandelgrensen.

Er nå usikker på hva jeg skal si til henne. Skal jeg si det nå eller vente? ( har ikke penger for øyeblikket..) Hva kommer til å skje siden jeg ikke har betalt noe? Hvis jeg nevner dette for henne er jeg nødt til å betale med en gang eller går det an å vente til jeg får lønning en måned frem i tid? hvor lang tid tar det før de finner ut at jeg ikke har frikort likevel?..bekymret..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/146205-frikort/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...