Gå til innhold

Hvordan drepe/fjerne trerot

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gubben å gamla lå og dro og ikkje fekk opp rota,men hadde de hatt han enball her,så hadde de fått opp rota...

Rop på enball du!;o)

Enball greide det jo heller ikke, hun må rope på gubben + hele hurven. Enball, toball, treball, fireball, femball, seksball, sjuball, åtteball, niball og tiball - og SÅ får ho opp rota!

Nei, fra spøk til Halvor - jeg vet ikke hvordan du skal gjøre det. Har hørt noe om å borre masse hull og putte noe oppi, men hva? Hakke peiling! Spør hos Jernia.

Enball greide det jo heller ikke, hun må rope på gubben + hele hurven. Enball, toball, treball, fireball, femball, seksball, sjuball, åtteball, niball og tiball - og SÅ får ho opp rota!

Nei, fra spøk til Halvor - jeg vet ikke hvordan du skal gjøre det. Har hørt noe om å borre masse hull og putte noe oppi, men hva? Hakke peiling! Spør hos Jernia.

Det er ikke jeg som har problemer med rota;o)

Det er ikke jeg som har problemer med rota;o)

Nei, det har du jo rett i! :o)

Jeg ser at jeg starter innlegget så fint med å skrive til deg at hun må rope på gubben og ballene, men så sklir jeg lenger nede elegant over til å skrive i du-form.

Hm. Sånn kan det gå. Men - skulle du noengang få problemer med stubbene og røttene dine, så vet du jo at jeg ikke kan hjelpe deg heller.

:o))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...