Gå til innhold

Transportarbeiderstreiken

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche

Har ikke merket noe til streiken enda jeg. Jeg og venninna mi måtte innom et par butikker for å finne meierismør og dopapir men ellers så mangler vi ingenting. Tror ikke streiken slutter før vi merker det.

Første gang jeg er glad for å bo på vestlandet. Ikke manko på noe her..enda..

Her på Øvre Romerike er lokalbutikkene Rema, Kiwi og Rimi rimelig tomme ihvertfall... Smør og andre meierivarer enn melk er umulig å oppdrive... Frysediskene er rimelig tomme... Det samme gjelder på Rimi rett ved jobben min i Oslo...

I dag var Rimi nesten tomme for både bleier og bind...

Greit nok at vi ikke lider noen nød, men streiken merkes i høyeste grad her nå!

Annonse

Ørkenvandreren

Streiken har så langt vært helt uproblematisk - det er nok av varer å få tak i, i butikkkjeder som ikke har vært berørt av streiken.

I tillegg er streikeårsaken helt på trynet - de får _aldri_ gjennomslag for at organiserte skal ha mer lønnn enn uorganiserte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...